۱۵ آذر ۱۳۹۱، ۱۵:۵۳

خرمدل:

بسیجیان نظام را در مقابله با تهاجمات دشمنان سربلند می‌کنند

بسیجیان نظام را در مقابله با تهاجمات دشمنان سربلند می‌کنند

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به آمادگی بسیجیان برای خدمت در همه عرصه‌ها، گفت: بسیجیان نظام را در مقابله با تهاجمات دشمنان سربلند می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید خرمدل ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه جانشین فرماندهی سپاه شهرستان بوشهر اظهار داشت: در بسیج پست و مقام جایگاهی ندارد و هر کس در موقعیتی که به‌کارگیری می‌شود، باید با آمادگی کامل و بر اساس اعتقادات دینی خود به مردم خدمت کند.

وی به حضور فعال و گسترده بسیجیان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: در سال 88 و فتنه انتخابات، اتفاقاتی پیش آمد که حلاوت و شیرینی انتخابات را در کام ملت تلخ کرد و بسیجیان با حضور فعال خود در این جریان شیرینی دو چندانی به کام مردم  باز گردانند و موجب سربلندی نظام در عرصه بین‌المللی شدند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر اضافه کرد: بسیجیان در جریان فتنه سال 88 با جان و دل وارد عرصه شدند و از انقلاب و دستاوردهای نظام دفاع کردند و این از نشانه‌های مردانگی، عزت، استقامت و ولایت مداری آنها است.

خرمدل خاطرنشان کرد: اگر در شرایط خاص اجتماعی به بسیجیان اهمیت داده شود، نظام در مقابله با تهاجمات دشمنان و استکبار جهانی پیروز و سربلند خواهد بود.

وی خدمت به مردم و نظام را از وظایف بسیجیان بر شمرد و تصریح کرد: حضور پرشور بسیجیان نقاط مختلف استان بوشهر در کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده، نشان از آمادگی آنها در خدمت به مردم و نظام است.

خرمدل ادامه داد: حضور فعال و مستمر کارکنان سپاه، بسیج و بسیجیان در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی، علمی و .... در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و انقلابی نظام و مقابله با حملات فرهنگی و احیانا نظامی و استکبار جهانی لازم و ضروری است.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر افزود: بسیج و سپاه در دفاع از ارزش‌های انقلابی و دینی به دوستان و دشمنان خود نشان داده است که برای همیشه و تا پای جان خواهد ایستاد.

در پایان این مراسم طی حکمی سرگرد پاسدار دشتی به عنوان جانشین فرماندهی سپاه شهرستان معرفی شد.

کد خبر 1759078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha