۳ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۲۹

کرباسیون خبر داد:

ثبت 60 هزار تماس تلفنی با سامانه 197 پلیس اصفهان

ثبت 60 هزار تماس تلفنی با سامانه 197 پلیس اصفهان

اصفهان - خبرگزاری مهر: سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از ثبت 60 هزار تماس تلفنی با سامانه 197 این فرماندهی طی مدت 9 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رحمت‌الله کرباسیون اظهار داشت: دفتر نظارت همگانی پلیس اصفهان یکی از مراکز مهم ارتباطی مردم استان با این پلیس است و به همین دلیل فرمانده انتظامی استان و تمامی معاونان و مدیران این فرماندهی اهتمام ویژه‌ای به این دفتر دارند.

وی افزود:از ابتدای سال تاکنون تمامی جلسات ملاقات مردمی مسئولان انتظامی استان با حضور فرمانده انتظامی استان به صورت هر هفته روز های دوشنبه برگزار و در هر جلسه افزون بر 100 تا 150 مورد از مشکلات مردم مورد رسیدگی قرار گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه توجه مسئولان نیروی انتظامی به موضوع رسیدگی به مشکلات مردم سبب رشد چشمگیر ارتباط‌های مردمی با این دفتر شده است، گفت: بر اساس آمارهای به دست آمده طی مدت 9 ماهه سال جاری 60 هزار تماس تلفنی با سامانه 197 دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان برقرار شده است.

به مشکلات مردم لحظه‌ای رسیدگی می‌شود

وی از رسیدگی به 97 درصد از مشکلات مردم چه به صورت تماس تلفنی، حضوری و چه به صورت مکاتبه‌ای خبر داد و بیان داشت: رویکرد بازرسی فرماندهی انتظامی استان در رسیدگی به مشکلات، انتقادات و یا شکایات مردمی به صورت لحظه‌ای است به طوری که هر زمان تماس تلفنی برقرار شود در همان لحظه کارشناسان موضوع را به مراجع مربوطه ارجاع داده و مشکل شهروندان را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنند.

کرباسیون افزود: البته ممکن است رسیدگی به برخی از موضوعات از یک هفته تا یک ماه طول بکشد، اما در تمام طول مراحل انجام کار، کارشناسان دفتر نظارت همگانی با جدیت تمام پیگیر مسئله بوده و شهروندان را از اقدامات انجام شده آگاه می‌کنند.

وی از ارتباط مردم با دفتر نظارت همگانی این فرماندهی را سبب رشد و شکوفایی پلیس عنوان و اظهار داشت: بیان تقدیر و تشکر، انتقاد و شکایت از عملکرد مأموران و یا پیشنهادات ارائه شده از سوی مردم سبب می‌شود تا ما یک بازخوردی از عملکرد و رفتار مأموران خود داشته و از سویی بتوانیم مأموریت‌های خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم تا رضایت مردم را فراهم کنیم ، چراکه رضایت خداوند در کسب رضایت مردم است.

مشکل شناسی مزیت مهم ارتباط مردم با 197

سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان مشکل شناسی را مزیت مهم ارتباط مردم با سامانه 197 برشمرد و افزود: یکی از مزیت‌هایی که در ارتباط مردم با این سامانه داشته و ملاقات چهره به چهره مسئولان انتظامی با مردم در جلسات هفتگی دفتر نظارت همگانی داشته مشکل شناسی و تشخیص آسیب‌ها و معایب است.

وی ادامه داد: تمامی موضوعاتی که از سوی مردم در این جلسه‌ها و یا تماس‌های تلفنی مطرح می‌شود، جمع‌بندی شده و پس از کار کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی فرماندهی انتظامی استان از جمله کمیسیون امنیت اخلاقی و کمیسیون راهور مطرح و راهکارهای لازم برای رسیدگی به مشکلات و پاسخ سریع به مطالبات و خواسته‌های مردم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سارق سیم‌های برق در لنجان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از شناسایی و دستگیری سارق سیم‌های برق در لنجان خبر داد.

سرهنگ علی فروغ نیا اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهر زاینده‌رود و تعدادی از روستای این شهرستان موضوع در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از یک هفته کار شبانه‌روزی، ماموران سرانجام حین گشت‌زنی به یک نفر که سر و صورت خود را پوشانده بود و دست به کارهای مشکوکی در اطراف پست‌های برق منطقه می‌زد، مظنون شدند و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان گفت: در بازرسی از متهم یک عدد سیم چین به همراه یک جفت دستکش، چند عدد آچار، یک عدد پیچ گوشتی چند کاره و یک عدد تیزبر کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: در ادامه با اعتراف صریح متهم به چندین فقره سرقت سیم برق در شهر زاینده‌رود و روستاهای اطراف، وی همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کد خبر 1773270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha