۲۹ خرداد ۱۳۸۴، ۱۹:۰۹

بيانيه ستاد اصلاح طلبان ايران اسلامي:

راي به هاشمي ادامه راه اصلاح طلباني چون بهشتي ، مطهري و خاتمي است

راي به هاشمي ادامه راه اصلاح طلباني چون بهشتي ، مطهري و خاتمي است

ستاد اصلاح طلبان ايران اسلامي (حاميان هاشمي) با صدور بيانيه اي از حضور گسترده مردم در انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري تشكر و قدرداني كرد.

به گزارش خبرگزاري "مهر"، متن كامل اين بيانيه خطاب به ملت ايران به شرح ذيل است:

تاريخ ايران زمين همواره شاهد خلق حماسه هاي سترگ ازسوي شما بوده است. جاي تعجب هم نيست. ملتي كه از كودكي با داستانهاي حماسي شاهنامه فردوسي آشنا مي شود و هر محرم حماسه ساز بزرگ تاريخ تشيع امام حسين (ع) را مي ستايد بايد هم ملت حماسه ساز نام گيرد.

بي شك حضور حماسي و هدفمند شما در انتخابات 27 خرداد 1384 نيز در همين راستا ارزيابي مي شود. در حاليكه بسياري از كارشناسان داخلي و خارجي بر اين باور بودند كه ميزان مشاركت از كاهش محسوسي نسبت به دوره هاي قبل برخوردار خواهد بود، اما شما ثابت كرديد ملت ايران به حدي از بلوغ سياسي رسيده كه در موقع مقتضي در عرصه حاضر شود.

درود خدا بر شما مردمي كه يكي از نزديكترين ياران امام را به عنوان اولين گزينه خود انتخاب كرده ايد و با راي به هاشمي، راه اصلاح طلباني همچون بهشتي، مطهري و خاتمي را طراوتي ديگر بخشيده ايد و امروز بار ديگرنهال نوپاي اصلاحات نيازمند مشاركت گسترده شما مردم هدفمند و هوشيار در دومين مرحله از انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري است.
هموطنان !
اندكي صبر، سحر نزديك است

کد خبر 197156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha