۳۱ خرداد ۱۳۸۴، ۱۸:۳۵

با صدور بيانيه اي

جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي حمايت خود را از دكتر احمدي نژاد اعلام كرد

جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي حمايت خود را از دكتر احمدي نژاد اعلام كرد

جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در بيانيه اي خطاب به ملت ايران حمايت خود را از دكتر محمود احمدي نژاد كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاري "مهر"، متن كامل اين بيانيه به شرح ذيل مي باشد :
ملت شريف و آگاه ايران اسلامي !
روز جمعه سوم تيرماه روز اثبات وفاداري به گفتمان عدالت خواهي، فساد ستيزي، شايسته سالاري، تحول خواهي و در يك كلام اثبات آن است كه ما مي توانيم اگر بخواهيم.

عزم و اراده استوار و ستودني شما در مرحله اول انتخابات دل دوستان را شاد و ناخشنودي دشمنان اسلام را فراهم ساخته است به گونه اي كه همه دشمنان بسيج شده اند كه خواست و اراده ملي تحقق نپذيرد اما در برابر اراده و خواست مقدس شما همه قفل ها باز و گرهها گشوده خواهد شد.

اينك در آستانه برگزاري دور دوم انتخابات رياست جمهوري يادآوري نكاتي را لازم مي دانيم:

1- جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي همانگونه كه در اطلاعيه ها، بيانيه ها و مواضع قبلي صريحا اعلام كرد به دليل پاي بندي به ميثاق جمعي كه تن دادن به نتايج نظرسنجي ها بود، از كانديداي اختصاصي خود يعني "دكتر محمود احمدي نژاد" عدول و در مرحله اول، نامزد ديگري را معرفي كرد. ما با تشكر از مردم عزيز به ويژه كساني كه بر اساس حمايت جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي  به "دكتر محمد باقر قاليباف" راي داده اند، اعلام مي كنيم با تمام توان، امكانات و نيرو در مرحله دوم از استاد فرهيخته دانشگاه، شهردار لايق و با كفايت تهران، استاندار نمونه و مدير برجسته و كارآمد، "دكتر محمود احمدي نژاد" حمايت مي كنيم و از همه مردم شريف ايران دعوت مي كنيم كه با راي اعتماد خود در روز جمعه سوم تيرماه به وي ، راه تشكيل دولت مردمي، خدمتگزار و تحول خواه را هموار سازند.

2- ما راي به دكتر احمدي نژاد را راي به تحول، جوان گرايي، شايسته سالاري، عدالت خواهي، قانون گرايي، مردم سالاري ديني، امنيت، تامين زندگي شرافتمندانه براي مردم، مي دانيم. ما بر اين باوريم كه با راي به دكتر محمود احمدي نژاد، مبارزه با اشرافيگري و كاخ نشيني برخي مسوولان، برپايي نهضتي فراگير براي مبارزه و ريشه كن كردن فقر، فساد، تبعيض، پارتي بازي امكان پذير است. ما راي به دكتر احمدي نژاد را راي به اصولگرايي، اصلاح طلبي، مقابله با كانونهاي قدرت و ثروت مي دانيم و بر اين راي افتخار و مباهات مي كنيم.

3- ما صريحا هرگونه تخريب، عدم رعايت اخلاق و قانون در امر تبليغات انتخابات را محكوم مي كنيم. ما اگر نبود تعهد ما بر لزوم حفظ آرامش در ايام انتخابات، از افشاگري باندهاي مخفوف نفتي، رسانه اي ، قدرت و پول كه ماهها بر عليه اصولگرايان و به ويژه تخريب دكتر احمدي نژاد و دكتر قاليباف از هيچ تلاشي فروگذار نكرده اند، دريغ نمي كرديم. اما صريحا به ستاد جنگ رواني افراطيون هشدار مي دهيم و در صورت تداوم توزيع شبنامه و استمرار تخريب كانديداي اصولگرايان، اسناد و مدارك اين مافياي قدرت و ثروت را به پيشگاه ملت شريف ايران ارائه خواهيم كرد.

4- ما ضمن احترام به همه كانديداهاي شركت كننده در انتخابات رياست جمهوري كه در تحقق مشاركت حداكثري به سهم خود تلاش كرده اند، اما نمي توانيم بازي به هم زدن برخي از نامزدها را پس از آنكه با اقبال مردم روبرو نشده اند را ناديده بگيريم. گويي براي برخي مردم سالاري، راي، دمكراسي، حقوق شهروندي و ... در آن است كه آراي مردم با آنها همراه باشد و اگر مردم نه به آنها بگويند انتخابات فرمايشي، غير آزاد و ... بوده است. جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در اين ميان نمي تواند مراتب تاسف خود را از نحوه موضع گيري روحاني بزرگوار و خدوم جناب آقاي كروبي ناديده بگيريد و برخي گلايه ها را در زمان مقتضي حضورا با ايشان در ميان خواهيم گذاشت تا ضد انقلاب به نفع خود بهره برداري نكند. ما انتظار داريم همگان به سهم خود به شادي ملت بزرگ ايران در اين جشن ملي كمك كنند.

5- ما با حفظ احترام و اعتراف به شايستگي هاي جناب آقاي هاشمي رفسنجاني بر اين باوريم كه رقابت جدي با ايشان به معناي رعايت قواعد مردم سالاري در رقابت سياسي و گامي بسوي نهادينه كردن آن است. رقابت دكتر احمدي نژاد با ايشان هم رقابت بين نسلي و دو تفكر و رويكرد است و در اين ميان مردم داوران اصلي هستند. ما صريحا اعلام مي كنيم كه هركس در روز جمعه سوم تيرماه با راي مردم به عنوان رئيس جمهور برگزيده شد، همانا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت ايت الله العظمي خامنه اي ( مدظله العالي) رئيس جمهور همه خواهد بود و ما نيز وظيفه خود مي دانيم در عين معاضدت و ياري به دولت آينده، در موقع لزوم اشكالات را بيان و با ارائه راهكارها، دولت آينده را در مسير تحقق اهداف انقلاب، آرمانهاي حضرت امام خميني (ره) و سند چشم انداز 20 ساله ياري كنيم.
چشم انتظار حضور ملت بزرگ و آگاه ايران اسلامي در روز جمعه سوم تيرماه براي خلق حماسه اي جديد هستيم. انشاء الله
جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي
31/3/84

کد خبر 198128

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha