۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۲۴

حضور معاون سیما در پشت‌صحنه "همه خانواده من" و دیدار با داریوش فرهنگ

حضور معاون سیما در پشت‌صحنه "همه خانواده من" و دیدار با داریوش فرهنگ

علی دارابی معان صدا و سیما صبح امروز به پشت صحنه سریال "همه خانواده من" رفت و با داریوش فرهنگ کارگردان و عوامل این سریال دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دارابی معان صدا و سیما صبح امروز 6 اسفندماه برای بازدید از پشت صحنه سریال "همه خانواده من" به کاشان رفت و با داریوش فرهنگ کارگردان و عوامل این سریال دیدار کرد.

مجموعه تلویزیونی نوروزی "همه خانواده‌ من" از محصولات سیما فیلم است که پیش از این با نام"جشن تولد" معرفی شده بود. فصل جدید این سریال در لوکیشن‌های شهرستان کاشان فیلمبرداری می شود و قرار است از شبکه سوم سیما در ایام نوروز پخش شود.

علی دارابی معان صدا و سیما با حضور در پشت صحنه"همه خانواده من" از روند تولید این مجموعه نوروزی دیدن کرد. فیلمبرداری این مجموعه تا پایان سال در کاشان ادامه خواهد داشت.

این مجموعه تلویزیونی درباره‌ دو خانواده کاشانی است که یکی از این دو خانواده در کار گلاب و دیگری در کار فرش است اما پیدا شدن تعهدنامه‌ای که ۴۰ سال پیش توسط بزرگ این دو خانواده تنظیم شده است، ماجراهایی را برای اعضای این خانواده‌ها به وجود می‌آورد. در کنار قصه اصلی در این سریال به آیین‌ها و سنت‌های نوروز نیز پرداخته می‌شود.

"همه خانواده‌ من"در ۱۴ قسمت ۴۸ دقیقه‌ای در گروه اجتماعی سیمافیلم برای پخش در نوروز تولید می‌شود.

کد خبر 2005070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha