۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۵۳

براي جلوگيري از جيره بندي آب/

مردم يزد در مصرف آب شرب صرفه‌ جويي كنند

مردم يزد در مصرف آب شرب صرفه‌ جويي كنند

يزد - خبرگزاري مهر: فرماندار يزد گفت: به دنبال وقايع رخ داده در خط انتقال آب يزد به اصفهان، لازم است مردم يزد در مصرف آب شرب به طور جدي صرفه جويي كنند تا ناچار به جيره بندي آب نشويم.

عزيزالله سيفي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اگر در مصرف آب شرب صرفه جويي نشود، ناچاريم با تانكر آب شرب به محلات برسانيم.

وي اقدامات اخير در زمينه قطعي آب انتقالي از اصفهان به يزد را تاسف برانگيز و ضربه به بيت المال خواند.

سيفي با اشاره به اينكه یزد از نظر مخازن آب شیرین دچار محدوديت‌هاي بسياري است و با این روند با مشکل جدی مواجه خواهد شد، افزود: در همين زمينه با پيگري‌ هاي صورت گرفته در استان با مسئولان وزارت نيرو و تشكيل ستاد بحران، اين مشكل به زودي رفع و جريان انتقال آب به يزد از سر گرفته مي‌شود.

سيفي ابراز اميدواري كرد: با برقراري امنیت مسير خسارت ديده خط انتقال آب از طرف مسئولان اصفهان، عمليات بازسازي تأسيسات هر چه سريعتر آغاز شود.

فرماندار يزد تأكيد كرد: وجود منابع، معادن و ذخاير خدادادي به عنوان سرمايه ملي و انفال است كه بايد در مسير توسعه و آباداني ايران اسلامي استفاده شود و هيچكس حق ندارد از حق قانوني و شرعي بخشي از ايران اسلامي جلوگيري كند.

سيفي تاكيد كرد: اين حركت عده‌اي از مردم به علت عدم آگاهي است كه جاي تأسف دارد و انتظار مي‌رود مسئولان اصفهان به خوبي آن را مديريت كنند.

فرماندار يزد ادامه داد: این حرکت خودسرانه در حالی صورت گرفته است که آب انتقالی به یزد تنها صرف شرب مي‌شود و شايعه استفاده در گلخانه به شدت تكذيب مي ‌شود.

کد خبر 2005105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha