۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۱۸

سومین کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد جامع اهل‌سنت بندرعباس برگزار می‌شود

سومین کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد جامع اهل‌سنت بندرعباس برگزار می‌شود

بندرعباس - خبرگزاری مهر: قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت بندرعباس با اشاره به اهمیت تحکیم وحدت و ترویج آموزه‌های اسلام و قرآن در بین مذاهب اسلامی از برگزاری کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد جامع اهل‌سنت بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد مریدی با اشاره به برگزاری کرسی تلاوت قرآن‌کریم در بندرعباس بیان کرد: سومین کرسی تلاوت قرآن‌کریم توسط موسسه فرهنگی و قرآنی بیت‌النور و همکاری دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سومین کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد جامع اهل‌سنت بندرعباس برگزار می‌شود گفت: اولین و دومین کرسی تلاوت قرآن‌کریم در بندرعباس به ترتیب در مساجد قدس و امام‌حسین(ع) با حضور پرشور مردم ولایتدار بندرعباس برگزار شد که این مسئله مسئولان را بر آن داشت که کرسی تلاوت قرآن‌کریم را برای سومین‌بار در مسجد جامع اهل‌سنت بندرعباس برگزار کنند.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان هرمزگان برگزاری کرسی تلاوت قرآن‌مجید در مسجد جامع اهل‌سنت را حرکتی در جهت وفاق و همدلی بین جامعه اسلامی دانست و افزود: قرآن به عنوان یکی از مشترکات مذاهب اسلامی، نماد وحدت و یکدلی مسلمانان است و برگزاری این مراسم در مسجد جامع اهل‌سنت با حضور همه مردم قرآن‌دوست بندرعباس حرکتی راهبردی در جهت تحقق وحدتی است که مقام معظم‌ رهبری(مدظله‌العالی) بر آن تاکید دارند.

وی با اشاره به حضور قاری برجسته کشوری در این مراسم گفت: آقای علی امینی قاری خردسال و برجسته کشوری با تلاوت آیاتی چند از قرآن‌مجید جمع مردم ولایتمدار بندرعباس را به فیض رسانده و شیخ عبدالباعث قتالی امام جمعه اهل‌سنت بندرعباس نیز به عنوان سخنران محبان آموزه‌های قرآن را از سخنان خود بهره‌مند خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مریدی اضافه کرد: استاندار هرمزگان میهمان ویژه سومین کرسی تلاوت قران‌کریم است که در این مراسم به سخنرانی می‌پردازد.

وی با اشاره به جزئیات زمانی و مکانی برگزاری کرسی تلاوت قرآن‌کریم در بندرعباس گفت: این مراسم شنبه 12 اسفندماه، ساعت 20 در سالن اجتماعات اداره برق منطقه‌ای بندرعباس برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 2007007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha