۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱:۳۸

اخبار تیم ملی فوتبال در امارات؛

اولین تمرین تیم ملی در سال 92 / عکس یادگاری بازیکنان هنگام تحویل سال

 اولین تمرین تیم ملی در سال 92 / عکس یادگاری بازیکنان هنگام تحویل سال

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با اینکه در اردوی آماده سازی امارات حضور دارند اما با برپایی مراسمی آغاز سال 1392 را جشن گرفتند و عکسی به یادگاری ثبت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا بر اعلام قبلی کادر فنی تیم ملی، ملی پوشان 30 دقیقه مانده به زمان تحویل سال 1392، به سالن اجتماعات باشگاه ایرانیان آمدند و کلیه کاروان اعزامی از ایران برای شرکت در اردوی امارات در محل حضور یافته و با يکدیگر و دیگر ایرانیان حاضر در این باشگاه، آیین تحویل سال نو شمسی را برگزار کردند.

در این مراسم که مورد استقبال ایرانیان حاضر قرار گرفته بود، ملی پوشان پس از استقرار در محلی که از پیش برایشان در نظر گرفته شده بود، حضور یافتند و ضمن قرائت دعای تحویل سال نو، عکسی به یادگار در کنار سفره هفت سین ایرانی که برایشان تدارک ديده شده بود گرفتند و پس از تبریک سال نو به يکدیگر و حضوری کوتاه در کنار سایر ایرانیان، به اتاقهای خود برای استراحت رفتند.

در پایان مراسم بازار عکس یادگاری با ملی پوشان داغ بود و اکثر ایرانی های حاضر در سالن اجتماعات باشگاه ضمن تبریک سال نو به آنها و گرفتن عکس، برای آنها آرزوی موفقيت کردند.

در تمرین عصر چهارشنبه تیم ملی که با حرکات کششی و گرم کردن آغاز شد، ملی پوشان پس از تنیس فوتبال و گرم کردن کار با توپ تمرینات تخصصی خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کرده و به سه گروه تقسیم شدند و در فضای يک چهارم زمين و حالت تحت فشار تمرینات تاکتیکی خود را انجام دادند.

تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای برگزاری دیدار مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا برابر کویت آماده می کند(ششم فرودین)، از روز 28 اسفند اردوی آماده سازی اش را در باشگاه ایرانیان دبی آغاز کرده است.

 

کد خبر 2021523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha