۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۸:۳۷

سردار میرزایی خبرداد:

کاهش 34 درصدی شکايت از کارکنان انتظامي استان سمنان

کاهش 34 درصدی شکايت از کارکنان انتظامي استان سمنان

سمنان-خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي استان سمنان از افزايش 25 درصدي تقدير مردم از عملکرد پليس خبرداد و گفت: اين در حالي است که شکايت از کارکنان انتظامي نيز 34 درصد کاهش يافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردارمحمد رضا ميرزايي ظهر یکشنبه در جمع با خبرنگاران در محل فرماندهی انتظامی استان سمنان، مشارکت عمومي را بستر امنيت پايدار دانست و گفت: دفتر نظارت همگاني پليس از طريق شماره تماس 197 در تمام ساعات شبانه روز، آماده دريافت هرگونه انتقاد، شکايت، پيشنهاد و يا تقدير مردم در خصوص اجراي طرح ها و فعاليت هاي گوناگون و همچنين عملکرد ماموران است.

وی به آمار ثبت شده در سامانه 197 در سال قبل اشاره و خاطرنشان کرد: مجموع تماس هاي مردم با اين سامانه در سال 91 از رشدي 20 درصدي برخوردار است.

  فرمانده انتظامي استان سمنان با بيان اين که پيشنهادهاي مردم براي ارتقاي عملکرد پليس نيز 30 درصد افزايش يافته، تصريح کرد: اين افزايش، نشان دهنده اهتمام مردم نسبت به موضوع امنيت و مشارکت فعال آنان در ارتقاي وضعيت موجود دارد.

وی از کاهش 34 درصدي شکايت مردمي از عملکرد ماموران پليس خبرداد و اظهارداشت: اين در حالي است که تقدير و تشکر از کارکنان انتظامي استان نيز 25 درصد رشد يافته است.

میرزایی گفت: علاوه بر سامانه 197، جلسات مستمر ارتباط مستقيم با مردم در دفتر نظارت همگاني از ديگر برنامه هاي پليس براي ارتقاي خدمات رساني به اقشار مختلف و رفع مشکلات آنان در حوزه ماموريتي نيروي انتظامي است.

فرمانده انتظامي استان سمنان افزود: جلسات ارتباط مستقيم مسئولان انتظامي در مرکز استان هر هفته در دفتر نظارت همگاني بازرسي اين فرماندهي واقع در خيابان طالقاني، نرسيده به چهارراه شهداء برگزار مي شود.

وی همچنین اظهار داشت: 654 هزار و 995 مورد تماس مردمي در سال 91 با سامانه مرکز فوريت هاي پليسي 110 در استان سمنان به ثبت رسيده است.

ميرزايي با بيان اين که از مجموع تماس ها، 123 هزار و 266 مورد از تماس های مردمی منجر به اجراي عمليات پليسي شده است، تصريح کرد: اين ميزان نسبت به سال 90، افزايشي پنج درصدي دارد.

فرمانده انتظامي استان سمنان خاطرنشان کرد: علاوه بر اين، بخشي از مردم نيز در تماس خود با سامانه 110، اطلاعات و راهنمايي از کاربران اين مرکز دريافت کردند که اين موضوع نيز در مقايسه با سال 90، افزايشي 368 درصدي يافته است.

وی ادامه داد: متاسفانه بخشي از تماس ها با سامانه 110، غيرقابل رسيدگي است که اين موضوع، خدمات دهي مطلوب پليس به مردم را دچار اخلال مي کند.

میرزایی در خاتمه، رسيدگي سريع و دقيق به تماس هاي مردم و حضور به هنگام در صحنه را اولويت مرکز فوريت هاي پليسي 110 عنوان کرد و افزود: اين مرکز در تمام ساعات شبانه روز آماده دريافت گزارش ها و اخبار شهروندان است و با همراهي بيشتر مردم، مي توانيم خدمات دهي خود را به اقشار مختلف جامعه ارتقاء دهيم.

کد خبر 2027754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha