۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰

پيگيري مطالبات دانشجويان علوم پزشکی ایران و تهران

پيگيري مطالبات دانشجويان علوم پزشکی ایران و تهران

درپی احیای مجدد دانشگاه علوم پزشکی ایران، جلسه مشترك كميته منتخب پيگيري مطالبات دانشجويان با معاونت آموزشي وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه مشترك اعضاي كميته منتخب دانشجويي پيگيري مطالبات دانشجويان دانشگاههاي علوم پزشكي تهران و ايران، با معاون آموزشي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي برگزار شد و در اين جلسه ضمن تبادل نظر دانشجويان و مسئولان ذيربط در وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشكي تهران و ايران، مشكلات و ابهامات احتمالي موضوع انتزاع دانشگاه علوم پزشكي ايران از دانشگاههاي شهيدبهشتي و تهران مورد بررسي مجدد قرار گرفت.

در نخستین جلسه مشترك دانشجويان عضو كميته پيگيري مطالبات دانشجویي با دكتر بهرام عين اللهي معاون آموزشی وزارت بهداشت که شب گذشته به مدت 4 ساعت در محل دفتر معاونت برگزار شد، دكتر عباس مسجدي به عنوان نماينده معاونت آموزشی در كميته پيگيري مطالبات دانشجويي معرفي شد.

به گزارش مهر، با توجه به پيگيري اعضاي هيات علمي، كاركنان و بخشي از دانشجويان از مراجع مختلف از جمله دولت در ماههاي گذشته و براساس مصوبه اخير شوراي گسترش دانشگاه هاي علوم پزشكي به تازگي دانشگاه علوم پزشكي ايران از تهران و شهيدبهشتي تفكيك شده است.

کد خبر 2034444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha