۲۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۴۹

رشید:

روحیه دینی و تفکر بسیجی ارتش ایران را در جهان متمایز کرده است

روحیه دینی و تفکر بسیجی ارتش ایران را در جهان متمایز کرده است

بیرجند – خبرگزاری مهر: استاندار خراسان جنوبی گفت: داشتن روحیه دینی و تفکر بسیجی وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارتش در سایر کشورهای جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، قهرمان رشید صبح پنج شنبه در مراسم روز ارتش در بیرجند با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر قرآن، وحی و ارزشهای توحیدی طراحی شده است، اظهارکرد: این انقلاب توسط امام(ره) و رهبری ایشان هدایت شد و با توده های مردمی در مقاطع مختلف تثبیت شد.

 وی عنوان کرد: نقش ارتش در حفظ  و حراست مرزها و انقلاب و دفاع از مردم و ملت های مظلوم دنیا بر هیچ کس پوشیده نیست.

 وی تصریح کرد: همچنان که انقلاب اسلامی ایران با تمامی انقلاب ها متفاوت است ارتش آن نیز با سایر نیروهای مسلح دنیا تفاوت دارد.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران چکیده ای از نظام اسلامی است، ادامه داد: فداکاری، مردمی بودن،  داشتن هویت دینی و مجاهدت، علمی و به روز بودن در صنایع دفاعی و الکترونیکی در ارتش ایران موج می زند.

استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: ارتش ، سپاه و بسیج امروز یک فرهنگ و هویت بی نظیر تاریخی در ایران و دنیا هستند.

وی با بیان اینکه داشتن روحیه دینی و تفکر بسیجی وجه تمایز ارتش ایران با سایر ارتش های دنیا است؛ بیان کرد: در همه جهان از ارتش بهره برداری سیاسی می شود و از این نیروها به منظور سلطه بر کشورهای  استفاده می شود.

رشید  در ادامه به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و افزود: حماسه  کاری عظیم و بزرگ  است که در اذهان ملت ها و تاریخ ماندگار شود.

وی بیان داشت:  8 سال دفاع مقدس یک حماسه جاودانه است که برای همیشه در اذهان ملتهای جهان ماندگار شده است.

 استاندار خراسان جنوبی به انتخابات پیش روی 24 خرداد اشاره و تصریح کرد: برگزاری پرشور این انتخابات موجب خلق حماسه سیاسی که خواسته رهبر معظم انقلاب است، می شود.

 وی اظهار امیدواری کرد: با حضور پرشور مردم در این انتخابات باری دیگر تمامی توطئه های دشمنان نظام نقش برآب شود.

 وی بر توجه به رهنمودهای رهبری  و جهت هایی که ایشان مشخص کرده اند تاکید کرد و گفت: تکلیف بر همه روشن است هیچ کس نباید برای مردم مانع ایجاد کند و یا مانع اراده آنها شود.

 وی با اشاره به اینکه انتخابات ایران آزاد ترین و دموکراسی ترین انتخابات دنیا است، بیان کرد: مردم سالاري ديني از افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است كه در دنيا سرآمد و الگو است.
 

 

کد خبر 2035220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha