۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵

آلبوم "طلوع رنگها" به بازار موسیقی آمد

آلبوم "طلوع رنگها" به بازار موسیقی آمد

آلبوم موسیقی"طلوع رنگها" کاری از گروه موسیقی "سل" به سرپرستی بهمن مه‌آبادی توسط انتشارات سل منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین آلبوم گروه موسیقی "سل" با عنوان "طلوع رنگها" دربرگیرنده آثار آهنگسازان امپرسیونیسم و رمانتیک است. این بار این گروه موسیقی در تازه‌ترین آلبوم خود طبیعت و رنگ‌آمیزی آن در چهار فصل زندگی را بار دیگر نواخته‌اند.

"گرامیداشت عشق" نخستین قطعه از این آلبوم موسیقی اثری از ادوارد الگار است. "پاوان در آرامگاه پرنسس از دست رفته" ساخته موریس راول، "اینترمتسو سیمفونیکو از کاوالری روستیکانا" اثر پیترو ماسکانی، "رود" ساخته کلود دبوسی، "کو کو" به آهنگسازی لویی کلود داکن، "مهتاب" ساخته کلود دبوسی، "ریگودن در معبد کوپرن" ساخته موریس راول، "کاواتینا" به آهنگسازی یواخیم راف، "رقص کیک گالوین" به آهنگسازی کلود دبوسی، "رومانس" ساخته چارلز گونو، "نوکتورن" اثر لی لی بولانژه، "سرناد فرشته" ساخته گایتانو براگا، "عصرگاه" ساخته فلوران اشمیت از دیگر قطعات این آلبوم موسیقی هستند.

پایان بخش آلبوم موسیقی "طلوع رنگها"، قطعات "والس طلا و نقره" ساخته فرانتز لهار و "اینتر متسو از سویت شماره 2 آرله زین" به آهنگسازی ژرژ بیزه است.   

بهمن مه‌آبادی سرپرست این گروه موسیقی در دفترچه معرفی این آلبوم هریک از قطعات را به فراخور حال و هوای موسیقی معرفی کرده است. به عنوان مثال در معرفی قطعه "کو کو" اثر لویی داکن یادآوایی غریب در نغمه‌ای آشناست. هر نت روحت را به اهتزاز درآورده و درمانی بر دردهای توست! او چگونه می‌اندیشید؟ پرنده ای اینچنین خوش خوان که با عطر بسی واژه رسم عاشقی را پرورش می‌داد!

کد خبر 2035963

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha