۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۵

مدیرکل ارشاد یزد خبر داد:

برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در هفته فرهنگ رضوی

برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در هفته فرهنگ رضوی

يزد - خبرگزاري مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در هفته فرهنگ رضوی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عبدالحسینی در نشست برنامه ريزي برنامه هاي هفته فرهنگ رضوي اظهار داشت: این برنامه از امروز، اول خرداد با برنامه های ویژ ه ای که برنامه ریزی شده است، در تمامی شهرستانها برگزار می شود.

وی ادامه داد: در شهرستان یزد شب شعر رضوی و تجلیل از خادمان، در اردکان نمایش و عکس رضوی و در ابرکوه شب شعر رضوی و شناسایی با حرم مطهر رضوی ویژه کودکان برپا می شود.

عبدالحسيني عنوان كرد: در شهرستان بافق مسابقه کتابخوانی رضوی، در بهاباد اجرای سرود و قصه گویی و در شهرستان خاتم نیز کارگاه زنده خوشنویسی برپا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود: در شهرستان تفت شب شعر رضوی، در میبد نمایشگاه عکس، در صدوق نقاشی رضوی و در مهریز نیز همایش چاووشی خوانی اجرا می شود.

وي همچنين با اشاره به جشنواره ملي فيلم كوتاه رضوي عنوان كرد: اين جشنواره به صورت سراسري و با حضور هنرمندان كشوري در دهه كرامت برگزار مي شود به همين منظور پس از رايزني هاي صورت گرفته، از امسال يزد ميزبان جشنواره فيلم كوتاه و مستند رضوي خواهد بود.

کد خبر 2060370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha