۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰

مدیر تیم‌های ملی در گفتگو با مهر:

در بخش سرطناب انتظارات برآورده نشد/ تا سال 2014 اعزام نداریم

در بخش سرطناب انتظارات برآورده نشد/ تا سال 2014 اعزام نداریم

مدیر تیم‌های ملی سنگنوردی ایران با بیان این که به غیر از ژاپن همه قدرتهای آسیا در تهران حضور داشتند، گفت: در رشته سرطناب انتظارات ما در هر دو بخش آقایان و بانوان برآورده نشد.

احمد شیرمحمد در گفتگو با مهر، در خصوص سطح کیفی مسابقات قهرمانی آسیا در تهران گفت: سطح این دوره از رقابتها بالا بود چرا که غیر از تیم ژاپن بقیه قدرتهای آسیا به تهران آمده بودند و تیم‌های کره، چین و قزاقزستان برترین های خود را در این مسابقات به همراه داشتند. جوایز دلاری که برای رقابتهای قهرمانی آسیا در نظر می‎‌گیرند باعث می‌شود تا همه چهره‌های برتر این مسابقات حاضر باشند. البته ژاپنی‌ها مدعی شدند که به خاطر مشکلات مالی به تهران سفر نکردند.

وی با اشاره به دوره قبلی این مسابقات اظهار داشت: در دوره قبل که در چین برگزار شده بود تیم ملی ایران به چهار مدال نقره دست یافته بود. در سفرهای برون مرزی به خاطر بودجه محدودی که داریم نفرات کمتری را در سفرهای خارجی به همراه داریم. اما این بار چون میزبان بودیم دو برابر تیم های دیگر بازیکن داشتیم.

مدیر تیم‌های ملی در خصوص برآورده شدن انتظارات خود از این مسابقات عنوان کرد: در بخش سرطناب انتظارات ما برآورده نشد. در بخش بانوان که بازیکن تیم ملی به خاطر کم تجربگی به فینال نرسید و در مسابقات سرطناب آقایان نیز روی مدال طلا حساب باز کرده بودیم که ورزشکار تیم ملی به دلیل عدم حرکت‌خوانی صحیح آن را از دست داد.

شیرمحمد با بیان این که فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با مشکلات مالی زیادی مواجه است، ادامه داد: برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا هزینه‌های زیادی را به دنبال داشته است برای همین دیگر بودجه برای حضور در مسابقات جهان و تورنمنت‌های بین‌المللی نداریم و تا سال 2014 تیم ملی به خارج از کشور اعزام نمی‌شود.

 

کد خبر 2062923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha