۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۲

عضو تیم ملی سنگنوردی ایران:

با اشتباه خودم طلای آسیا را از دست دادم/ خودمان به مسابقات جهانی می‌رویم

با اشتباه خودم طلای آسیا را از دست دادم/ خودمان به مسابقات جهانی می‌رویم

عضو تیم ملی بانوان سنگنوردی آسیا با بیان این که از قبل مدال طلای رشته سرطناب را برای خودم کنار گذاشته بودم، گفت: در مسیرخوانی مرتکب اشتباه شدم و با همین اشتباه هم طلا را از دست دادم.

الناز رکابی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا اظهار داشت: مسابقات خیلی خوبی را شاهد بودیم. البته باید از میزبانی خوب ایران یاد کنم که مورد تحسین تیم‌های خارجی قرار گرفت. من خودم به خاطر چنین میزبانی به ایران افتخار می‌کنم. ما در چین و کره هم برگزاری با این کیفیت را شاهد نبودیم.

وی افزود: من از قبل مدال طلای رشته سرطناب را برای خودم کنار گذاشته بودم. این رشته تخصصی من بود و خیلی امیدوار بودم که بتوانم قهرمانی آسیا را کسب کنم ولی متاسفانه حذف شدم. در  مسیرخوانی مرتکب اشتباه شدم و آنالیز خوبی نداشتم برای همین حذف شدم. اما در بولدرینگ عنوان نایب قهرمانی را کسب کردم.

این ورزشکار در خصوص اظهار نظر مسئولان فدراسیون مبنی بر عدم اعزام برون مرزی تا سال 2014 به دلیل مشکلات مالی گفت: در نیمه دوم سال مسابقات جام جهانی در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود و امیدوارم فدراسیون مشکلات را حل کند در غیر اینصورت خودمان به دنبال اسپانسر می‌رویم تا به رقابتهای جهانی اعزام شویم.

 

کد خبر 2064550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha