۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۰۷

«سه کاهن» فردا با حضور علومی و فرجی نقد می‌شود

«سه کاهن» فردا با حضور علومی و فرجی نقد می‌شود

رمان «سه كاهن» نوشته مجيد قيصری با موضوع زندگی پيامبر(ص) در برنامه‌ای تحت عنوان «حلوای نقد» با حضور محمدعلی علومی و محسن فرجی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اين نشست كه نخستين نشست از جلسات نقد كتاب اين فرهنگسرا خواهد بود، محمدعلي علومی و محسن فرجی به عنوان منتقد، نظرات خود را درباره کتاب «سه کاهن» در حضور علاقه‌مندان طرح خواهند كرد.

محمدعلی علومی از جمله نويسندگان پركار در دو ـ سه سال گذشته بوده است. كتاب‌های «پريباد»، «سوگ مغان»، «اندوهگرد»،«شاهنشاه در كوچه دلگشا» و «داستان‌های غريب»، «مردمان عادی» از جمله آثار اوست. محسن فرجی نيز نويسنده روزنامه‌نگار و منتقد ادبی است كه «يازده دعای بی‌مستجاب» و «چوب خط» از جمله آثار داستانی او هستند.

سه كاهن روايت داستانی مجيد قيصری از زندگی پيامبر اسلام (ص) است كه سال گذشته توسط انتشارات بنياد ادبيات داستانی منتشر شد و به چاپ دوم رسيد.

این نشست از ساعت 18:30 فردا دوشنبه 20 خرداد در تالار مبارك فرهنگسرای بهمن آغاز خواهد شد و مديريت اين نشست بر عهده كامران محمدی نويسنده و مدرس داستان‌نويسی است.

قبل از اجرای اين برنامه نیز به همت مديريت كتابخانه شهيد فهميده فرهنگسرای بهمن تعدادی از نسخه‌های كتاب مذكور برای مطالعه و آشنايی بيشتر با موضوع داستان در بين مخاطبان توزيع خواهد شد.

کد خبر 2072363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha