۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۳۶

10 کشته و زخمی در حادثه برخورد 2 دستگاه پژو 405/ 3 نفر در آتش سوختند

10 کشته و زخمی در حادثه برخورد 2 دستگاه پژو 405/ 3 نفر در آتش سوختند

مدیر روابط عمومی اورژانس کشور، از برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو 405 با یکدیگر خبر داد که بر اثر آن، 5 نفر از سرنشینان این خودروها جان باختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آرزو دهقانی افزود: مقارن ساعت 11:11 روز سه شنبه در محور زابل - زاهدان یک کیلومتری پایگاه تاسوکی، دو دستگاه خودروی سواری پژو405 با یکدیگر برخورد و دچار آتش سوزی گردیدند و متعاقب این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 دیگر به محض رسیدن به صحنه از مسیر خود منحرف و دچار واژگونی شد.

وی گفت: پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی زابل، سه واحد امدادی (به استعداد هر واحد امدادی دو نفر تکنسین فوریتهای پزشکی و یک دستگاه آمبولانس) از پایگاههای اورژانس جاده ای تاسوکی و سه راهی دشتک، و رامشار به ترتیب به محل حادثه اعزام شدند.

دهقانی ادامه داد: اولین تیم امداد اورژانس 115 کمتر از 2 دقیقه جهت امدادرسانی به مصدومین در صحنه حادثه حضور پیدا کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس کشور گفت: در این حادثه که از نظر فوریتهای پزشکی ویژه است متاسفانه 5 نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شدند که 3 نفر از فوت شدگان در داخل خودرویی که دچار حریق گردیده بود کاملا سوختند و 2 نفر دیگر هم در صحنه حادثه جان باختند که متاسفانه تلاشهای تکنسینها برای برگشت مجروحین به زندگی موفقیت آمیز نبود. همچنین 5 نفر مصدوم دیگر حادثه پس از انجام  اقدامات اولیه توسط تکنسینهای اورژانس 115 به بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل منتقل شدند که حال عمومی 2 نفر بسیار وخیم گزارش شده است.

کد خبر 2083896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha