۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱:۱۹

ووشو جوانان آسیا - فیلیپین؛

عزیزخانی اولین طلای ایران را کسب کرد/ نقره و برنز برای پورگنجی و رجبی 

عزیزخانی اولین طلای ایران را کسب کرد/ نقره و برنز برای پورگنجی و رجبی 

روز نخست از هفتمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جوانان آسیا با کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز برای نمایندگان کشورمان در فیلیپین به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از رقابتها صبح روز پنجشنبه در مانیل فیلیپین آغاز شد که در بخش تالو پسران محمدرضا عزیز خانی اولین مدال طلای تیم ملی ووشوی جوانان کشورمان را کسب کرد. وی در بخش تالو گروه سنی A و در فرم "نن گون" با امتیاز 9/40 در جایگاه نخست ایستاد و ضمن کسب نشان زرین، اولین مدال طلا را به خود اختصاص داد. 

همچنین نفیسه پورگنجی دومین نشان نقره تیم ملی ایران را به خود اختصاص داد. پورگنجی در بخش تالو گروه سنی A ودر فرم "چانگ چوان جدید" با کسب امتیاز 9/09 در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره گرفت. در این فرم نماینده گان ماکائو و هند به ترتیب نشان طلا و برنز گرفتند.

ضمن اینکه هانیه رجبی  در تیم تالو بانوان به نشان برنز دست يافت. رجبی در "چانگ چوان قدیم" با کسب امتیاز 9/38 در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز گرفت. در اين فرم نمايندگان چين و مالزي طلا و نقره گرفتند.

صبح پنجشنبه محمدعلی مجیری به نشان نقره دست يافت و در بخش ساندا نیز نمایندگان کشورمان موفق به کسب سه پیروزی با ارزش در بخش مردان شدند. این دوره از مسابقات تا روز یکشنبه در مانیل فیلیپین جریان دارد.

 

کد خبر 2112648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha