۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۴۹

عبدالله زاده:

مسجد از پایگاه های مستحکم فرهنگی است/ضرورت تلاش برای جذب جوانان به مساجد

مسجد از پایگاه های مستحکم فرهنگی است/ضرورت تلاش  برای جذب جوانان به مساجد

رودسر – خبرگزاری مهر: امام جمعه شهرستان رودسر گفت: مساجد از پایگاه های مستحکم فرهنگی است و همه موظفند برای جذب جوانان در این پایگاه های مستحکم فرهنگی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی ظهر سه شنبه به مناسبت 30 مرداد روز جهانی مسجد در جمع اصحاب رسانه این شهرستان افزود: مسجد در اسلام فقط برای اقامه نماز ساخته نشده بلکه در اسلام از آن به همراه عبادت، برای رفع مسائل و مشکلات اجتماعی، سیاسی جامعه و مردم استفاده شده است.

وی اظهارداشت: به فرموده مقام معظم رهبری مسجد محل عبادت و پایگاه فرهنگی و سیاسی است از اینرو روز مساجد فرصت مناسبی است تا درباره اهمیت مساجد بحث و گفتگو شود.

امام جمعه رودسر گفت: اگر مساجد برنامه های به روز و متنوع برگزار کنند جوانان به حضور در مسجد تشویق می شوند.

وی در ادامه امام جماعت باسواد، عادل و خوش ذوق و خوش برخورد، هیئت امنای پرکار و دارای ظرفیت بالا، خادم فعال، جوان و کارآمد و عضویت فرمانده پایگاه بسیج مساجد در هیئت امنا آن مسجد را چهار رکن اصلی و عامل موفقیت مساجد در جذب جوانان دانست و افزود: این چهار رکن با هماهنگی همدیگر می توانند برای جذب جوانان به مساجد اقدامات موثری انجام دهند که در نهایت مساجدی  فعال ، پویا و جوانانی موفق خواهیم داشت.

عبدالله زاده در ادامه با بیان اینکه 229 مسجد در شهرستان رودسر وجود دارد، اظهارداشت: متاسفانه اکثر این مساجد فاقد امام جماعت هستند که باید  به این موضوع مهم رسیدگی کرده  و برای رفع آن تلاش کرد.

کد خبر 2119279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha