۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۲۶

آغاز تعامل با وزارت اقتصاد برای حل مشكلات صنعت/ ارائه برنامه كاری 100 روزه برای توليد

آغاز تعامل با وزارت اقتصاد برای حل مشكلات صنعت/ ارائه برنامه كاری 100 روزه برای توليد

وزير جديد صنعت، معدن و تجارت با تاكيد بر اينكه همه بايد در خدمت توليد قرار بگيريم، گفت: اوايل هفته آينده براي حل مشكلات و مسائل پولي، بانكي و مالياتي با وزير اقتصاد و دارايي وارد گفتگو خواهيم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا نعمت زاده در اولين نشست با روساي سازمان صنعت،‌معدن و تجارت استانها با اشاره به اينكه همكاري سازمانهاي استاني در تسريع و اجرايي شدن برنامه ها و اهداف بسيار حائز اهميت خواهد بود ابراز اميدواري كرد ؛ ضمن افزايش تبادل اطلاعات از همفكري و هم صدا اين سازمانها در پيشبرد برنامه ها همچون گذشته بهره مند شويم.

وي انعكاس و حل مسائل و مشكلات را در اسرع وقت از مواردي برشمرد كه بيش از پيش بايد مورد توجه قرار گيرد چرا كه بازگو كردن به موقع مسائل به چاره جويي مناسب نيز خواهد انجاميد.

وزير صنعت، معدن و تجارت در ادامه مبادله شفاف اطلاعات را زمينه اي لازم براي پيشرفت و توسعه اقتصادي كشور خواند و گفت : اگر اشتباهاتي در گذشته حادث شده است با ناديده گرفتن آنها مي توانيم به ارائه راهكارهاي مناسب و اجرايي شدن آنها دست يابيم چرا كه ما به حل مشكلات مردم متعهد هستيم.

به گفته نعمت زاده، مقررات زدايي و ساماندهي قوانين و مقررات و همچنين توجه به سرمايه گذاري داخلي و خارجي از موضوعاتي است كه به رشد و توسعه صنعت منجر خواهد شد از اين رو در اين راستا بايد اقدامات لازم برنامه ريزي و اجرا شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود از ضرورت ارائه  برنامه 100 روزه وزرا  با تاكيد و ابتكار دكتر روحاني خبرداد و گفت: پيش تر  اين موضوع در كارگروه صنعت و معدن مطرح شده بود كه ما را بر آن داشت تا برنامه سه ماهه خود را براي آنچه بايد در اين بخش صورت بگيرد تشريح و ارائه كنيم .

نعمت زاده ادامه داد: دراين خصوص ما از شما روساي سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها مي خواهيم تا نقطه نظرات و ديدگاههاي خود را دراين زمينه ارائه كنيد.

وي پيشنهاد كرد تا نمايندگاني از سازمانهاي استاني و معاونتهاي مرتبط وزارتخانه نسبت به بررسي موضوعات و همفكري بيشتر دراين خصوص تصميم گيري كنند.

کد خبر 2119499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha