۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۱۲

سردار گرجی زاده:

یک وجب از خاک ایران اسلامی هم در دوران دفاع مقدس به دست دشمن نیفتاد

یک وجب از خاک ایران اسلامی هم در دوران دفاع مقدس به دست دشمن نیفتاد

رشت - خبرگزاری مهر: فرمانده حفاظت سپاه فرودگاه کشور گفت: وجبی از خاک ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با رشادت های فرزندان این مرز و بوم به دست دشمن نیفتاد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اصغر گرجی‌زاده عصر سه‌شنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خانواده‌های معظم شاهد، مسئولان اجرایی استان، فرماندهان نظامی، انتظامی و کارکنان هواپیمایی رشت افزود: فرزندان این مرز و بوم در سال‌های دفاع مقدس تمام هستی شان را تقدیم کردن و باتوکل به خدا، اطاعت‌پذیری از ولایت، رشادت و پایمردی و ایثارجان اجازه ندادند وجبی از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد. 

وی همچنین جنگ هشت ساله را جنگ با تمام ابر قدرت ها دانست و اظهارداشت: جوانان این مملکت با پیروی از فرمایشات امام خمینی (ره) گام به عرصه دفاع نهادند و از کیان و هستی انقلاب که همان ارزش های اسلامی و انقلابی بود، دفاع کردند.

فرمانده حفاظت سپاه فرودگاه کشور از هفته دفاع مقدس به عنوان سند مظلومیت و حقانیت ایران اسلامی یاد کرد و گفت: اقتدار، سرافرازی و عزت امروز ایران اسلامی در گفتمان جهانی نتیجه حرکت در صراط ولایت و پاسداشت خون جانبازان و شهدای گرانقدر دفاع مقدس است.

وی در ادامه با بیان اینکه در انتقال ناگفته های دفاع مقدس به نسل جوان باید بیشتر از قبل وارد شد، افزود: دشمن با تکنیک و تاکتیک های مختلف برای جداسازی انقلاب و فرزندان این نظام با ارزش های دینی، اخلاقی و ملی وارد شده است از اینرو باید در این راستا با تمام توان اقدام کرد.

سردار گرجی زاده یادآورشد: واقعه افتخارآمیز دفاع مقدس نشان دهنده قدرت، عظمت، توانمندی امت مسلمان ایران است و باید تا همیشه تاریخ این پایداری و دفاع از نظام در بین فرزندان این جامعه مستمر باشد.

کد خبر 2142338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha