۲ مهر ۱۳۹۲، ۲۰:۱۹

امینیان در گفتگو با مهر:

ششمین یادواره سرداران و 152 شهید منطقه جنوب شرق دامغان برگزار می شود

ششمین یادواره سرداران و 152 شهید منطقه جنوب شرق دامغان برگزار می شود

دامغان – خبرگزاری مهر: دبیر اجرایی ششمین یادواره سرداران و 152 شهید والامقام منطقه جنوب شرقی دامغان از برگزاری این یادواره در عصر روز جمعه پنجم مهر ماه جاری خبر داد و گفت: این مراسم در استادیوم ورزشی حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) دامغان برگزار می شود.

محسن امینیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب دامغان اقدام به برگزاری ششمین یادواره سرداران و 152 شهید والامقام منطقه جنوب شرقی این شهرستان کرده است، افزود: این یادواره با حضور سید رحمان نظام اسلامی مجری توانمند صدا و سیما و گروه هنری همراه و به سخن و روایت برادر جانباز حاج رضا برجی مستدساز، عکاس و فیلم بردار دوران دفاع مقدس با تجربه حضور در 14 جنگ دنیا و با اجرای اولین نمایش صحنه هایی از جنگ 33 روزه لبنان همراه خواهد بود.

وی یادآور شد:یکی از برنامه های جنبی این یادواره برپایی نمایشگاه بزرگ افلاکی ها در محوطه مجموعه ورزشی استادیوم حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) دامغان است که امروز آئین افتتاح آن رسما با حضور مقامات و مسئولان شهرستان برگزار شد.

 دبیر اجرایی ششمین یادواره سرداران و 152 شهید والامقام منطقه جنوب شرقی دامغان خاطرنشان ساخت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های امروز و آینده از وظایف همه ماست که باید در انتقال این فرهنگ عظیم و ارزشمند تلاش کنیم.

امینیان افزود: برپایی یادواره های شهدا یکی از راه های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به آحاد جامعه است که بسیجیان امروزه در این راه گام های خوبی برداشتند که امیدواریم این راه بهتر از گذشته طی شود.

وی اضافه کرد: برپایی این یادوراه با مساعدت مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی همراه بود که امیدواریم به نتایج و دستاوردهای خوبی نائل شویم و دین خود را به مقام شامخ شهدا ادا کنیم.

دبیر اجرایی ششمین یادواره سرداران و 152 شهید والامقام منطقه جنوب شرقی دامغان در خاتمه تصریح کرد: این یادواره از سوی پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب و با همراهی سپاه ناحیه، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کنگره شهدای دامغان و ستاد کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان برگزار می شود.

کد خبر 2142404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha