۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۳۶

سرهنگ کاظم زاده:

نیروی انتظامی دامغان 40 شهید و جانباز تقدیم نظام کرده‌است

نیروی انتظامی دامغان 40 شهید و جانباز تقدیم نظام کرده‌است

دامغان – خبرگزاری مهر: رئیس پلیس شهرستان دامغان ایجاد امنیت برای مردم را از مهمترین رسالت های ناجا بر شمرد و گفت: این نیرو 40 شهید و جانباز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا کاظم زاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ افلاکی های دامغان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به  اینکه نیروی انتظامی شهرستان دامغان 40 شهید و جانباز به نظام مقدس جمهوری اسلامی اهداء کرده است گفت: این افراد در جریان حماسه عظیم دفاع مقدس و در مناطق عملیاتی و دردرگیری با اشرار و سوداگران مرگ در مناطق مرزی کشور به درجه رفیع جانبازی و شهادت نائل آمدند.

وی اضافه کرد: جانفشانی و رشادت های پرسنل نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور به ویژه در دوران حماسه دفاع مقدس و مرزهای کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و برای حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران دوشادوش سپاهیان و ارتش قدرتمند تلاش کردند و از جان و مال خود گذشتند تا امروز پرچم ایران اسلامی سرافراز بماند.

هویت انقلاب اسلامی ایران مدیون حماسه 8 سال دفاع مقدس است

رئیس پلیس شهرستان دامغان همچنین به هفته گرامیداشت دفاع مقدس اشاره داشت و افزود: هویت انقلاب اسلامی ایران مدیون رشادت های ایثارگران و رزمندگان در حماسه 8 سال دفاع مقدس است.

کاظم زاده با تاکید بر اینکه دفاع مقدس به عنوان نماد مقاومت و پایداری ملت ایران باید به خوبی حراست و پاسداری شود، تصریح کرد: پیشرفت های امروز را باید مدیون حماسه عظیم دفاع مقدس بدانیم.

وی در خاتمه ضمن بیان اینکه استقلال، عزت، اقتدار و حاکمیت امروز نظام را مدیون رزمندگان، ایثارگران و شهدا می دانیم گفت: دشمنان ما همواره در تلاشند تا فرصت های نظام را به تهدید مبدل کنند و این مسئله از ابتدای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی مرسوم بوده که خوشبختانه هیچوقت نتوانستند به این موضوع دست پیدا کنند و آرزوی خود را به گور بردند.

نمایشگاه بزرگ افلاکی های دامغان از اول مهر و به مدت یک هفته و به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در محوطه مجموعه ورزشی حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) دامغان برپا شده است.

کد خبر 2143512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha