۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۸:۴۷

حواشی دیدار پرسپولیس - الوند همدان؛

اعتراض شدید به تعویض و مشکلات تابلوی داور چهارم/ حقیقی بهترین شد

اعتراض شدید به تعویض و مشکلات تابلوی داور چهارم/ حقیقی بهترین شد

دیدار تیم‌های پرسپولیس و الوند همدان در رقابتهای جام حذفی درحالی با برتری تیم پرسپولیس به پایان رسید که بازیکن تیم همدانی اعتراض شدید و عجیبی به تعویضش کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و الوند همدان از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 16:40 دقیقه عصر روز جمعه در ورزشگاه آزادی برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری 2 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. حواشی این مسابقه را در زیر می‌خوانید:

* تماشاگر حاضر در ورزشگاه برای تماشای این مسابقه دقیقا 6 هزار نفر اعلام شد که برای همگان دقیق بودن این تعداد بسیار تعجب برانگیز بود.

* هواداران پرسپولیس بعد از هر گلی که بازیکنان پرسپولیس به ثمر رساند، تنها علی دایی را تشویق کرده و گلزن را تشویق نمی‌کردند.

* در پایان این مسابقه مجتبی انصافی از تیم الوند همدان به عنوان بازیکن اخلاق و رضا حقیقی بازیکن پرسپولیس به عنوان بازیکن فنی برتر میدان انتخاب شدند. این دو بازیکن جوایز خود را از نماینده شرکت نفت سپاهان به عنوان حامی بهترین های لیگ دریافت کردند.

* مرتضی عزیزمحمدی بازیکن تیم الوند همدان که از تعویضش بسیار ناراحت بود، به شدت به سرمربی خود اعتراض کرد که این اعتراض همراه با بکار بردن الفاظی نه چندان جالب توجه بود.

* رضا طلایی منش سرمربی الوند همدان از روی سکوها و با تلفن همراه خود مرتب با نیمکت در تماس بود و نکات فنی را به همکارانش گوشزد می‌کرد.

* امید نمازی و مارکار آقاجانیان اعضای کادرفنی تیم ملی و مجتبی محرمی و محمد پنجعلی از جایگاه ویژه این مسابقه را تماشا کردند.

* تابلوی داور چهارم این مسابقه ایراداتی داشت. در پایان نیمه نخست داور چهارم تابلو را بالای سر برد تا میزان وقت اضافه در این نیمه را نشان دهد اما هیچ عددی روی آن ثبت نشده بود. ضمن اینکه در پایان نیمه دوم هم عدد 3- روی تابلو درج شده بود.

* علی دایی در دقیقه 68 قصد داشت سیدمهدی سیدصالحی را به میدان بفرستد و حتی این بازیکن را هم به لب خط فرستاد اما پس از به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس، از انجام این تعویض منصرف شد.

* هواداران پرسپولیس در طول بازی بارها کریم باقری و سیدجلال حسینی را تشویق کردند.

 

 

کد خبر 2166946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha