۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۹:۵۰

مهدی مهدوی‌کیا تاکید کرد:

مهمترین دستاورد حضور بلاتر، می‌تواند کسب میزبانی جام ملت‌ها باشد

مهمترین دستاورد حضور بلاتر، می‌تواند کسب میزبانی جام ملت‌ها باشد

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران مهمترین دستاورد حضور رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران را رایزنی جهت کسب میزبانی جام ملت‌ها 2019 استرالیا دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدوی‌کیا در پایان همایش علم و فوتبال در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: باید از حضور بلاتر و شیخ سلمان در ایران بهترین استفاده را ببریم که قطعا فدراسیون فوتبال در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده است.

وی افزود: یکی از مهمترین دستاورد‌های ایران از حضور سپ بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران رایزنی جهت کسب میزبانی جام ملت‌ها 2019 استرالیا است که امیدوارم این اتفاق افتاده و بعد از سال‌های میزبان این رویداد مهم باشیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران با اشاره به اینکه همایش علم و فوتبال می‌تواند کمک کند تا فوتبال‌مان از حالت سنتی خارج شود، تاکید کرد: بلاتر نفر نخست فیفا است و می‌توان از او امتیازهای ویژه‌ای گرفت. همچنین او می‌تواند یکسری کمک‌های مالی برای تکمیل زیر ساخت‌ها و ورزشگاه‌های کشور کند.

مهدوی‌کیا با اشاره به اینکه هنوز بحث حضورش در فیفا قطعی نیست، گفت: ما باید روی فوتبال پایه بیشتر تمرکز کنیم و قرار است فردا بلاتر هم در همایش افتتاح آکادمی فوتبال در این خصوص صحبت کند.

کد خبر 2171005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha