۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۵۷

همزمان با چهارم ماه صفر/

بزرگترين سفره حضرت رقيه(س) در ميدان آستانه قم برپا می‌شود

بزرگترين سفره حضرت رقيه(س) در ميدان آستانه قم برپا می‌شود

قم - خبرگزاري مهر: بزرگترين سفره حضرت رقيه‌(س) همزمان با شب شهادت آن حضرت در ميدان آستانه قم برپا مي‌شود.

سخنگوي مجمع جهاني حضرت رقيه(س) در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اينكه عده‌ای از جوانان قمي بدون هيچ گونه وابستگي به ارگان خاصي و به صورت خودجوش، مجمع جهاني حضرت رقيه بنت الحسين(ع) را تشكيل داده‌اند، گفت: اين مجمع به جهت احياي مظلوميت حضرت رقيه(س) قرار است، بزرگترين سفره آن حضرت را در ميدان آستانه قم برپا كند.

حجت الاسلام حسین عباسی افزود: اين مراسم از ساعت 17 و 30 دقيقه روز شنبه 16 آذرماه و همزمان با شب شهادت حضرت رقيه(س) با توزيع تبريكي آن حضرت و با حضور هزاران دختربچه 3 تا 5 ساله به همراه پدر و مادران اين کودکان برگزار خواهد شد.

سخنگوي مجمع جهاني حضرت رقيه(س) ادامه داد: مجري اين برنامه سيد كاظم احمدزاده خواهد بود و سيد امير حسين مير حسيني شاعر و ذاكر اهل بيت(ع) نيز در اين مراسم به مديحه سرايي خواهد پرداخت.

وي با اشاره به اينكه مراسمي به اين شكل براي اولين بار است كه در كشور برگزار مي‌‌شود، اظهار داشت: هدف از برپايي اين سفره 140 متري دفاع از مظلوميت حضرت رقيه(س) و استفاده مردم عزادار از تبريكي اين سفره خواهد بود.

حجت الاسلام عباسی در پايان از توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و شهرداري قم به دليل همكاري همه جانبه و حمايت از برگزاري اين مراسم تقدير و تشكر كرد.

 

کد خبر 2188235

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha