۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۲۱:۰۳

گزارش مهر/

مراسم معارفه استاندار کرمان روز شنبه برگزار می شود/ حضور وزیر کشور در دیار کریمان

مراسم معارفه استاندار کرمان روز شنبه برگزار می شود/ حضور وزیر کشور در دیار کریمان

کرمان - خبرگزاری مهر: در حالیکه قرار بود مراسم معارفه استاندار کرمان روز چهارشنبه برگزار شود طبق آخرین اخبار برگزاری این مراسم به روز شنبه هفته آینده با حضور وزیر کشور موکول شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یکشنبه هفته جاری سرانجام انتظار مردم کرمان به اتمام رسید و یکی از نخبه های اقتصادی استان کرمان به سمت استانداری کرمان انتخاب شد.

وی که سابقه ایثار و فداکاری در هشت سال دفاع مقدس را در کنار سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در کارنامه خود دارد از معدود استانداران بومی استان کرمان است و انتخاب وی با استقبال گسترده مردم این شهر مواجه شده است.

همچنین گروههای سیاسی مختلف در استان کرمان بر روی انتخاب مهندس رزم حسینی اجماع کرده اند.

قرار بود جلسه تودیع استاندار سابق و تعارفه استاندار محبوب کرمان فردا ساعت 15 در خانه شهر کرمان برگزار شود و اطلاع رسانی در این خصوص صورت گرفت اما دقایقی بعد این جلسه کنسل و قرار شد در این خصوص در آینده اطلاع رسانی شود.

اما طبق آخرین اطلاعات گفته می شود مراسم معارفه مهندس رزم حسینی روز شنبه با حضور وزیر کشور برگزار خواهد شد.

با وجود جو سیاسی گروههای مختلف در کرمان، اما استاندار کرمان به این گروهها توصیه کرده است آرامش سیاسی استان را برای ایجاد فضای همدلی و وحدت حفظ کنند و تنها به فکر توسعه استان باشند.

دریافت نشان فتح از دستان رهبر معظم انقلاب توسط رزم حسینی/ رزم حسینی: دولت تنها محل خدمت است

علیرضا رزم حسینی که نشان فتح را از رهبر معظم انقلاب دریافت کرده است با اشاره به دوری از سیاستزدگی گفته است از نخبگان فارغ از گروههای سیاسی استفاده می کند و تنها برای خدمت و توسعه اقتصادی به کرمان می آید و هدفم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان است.

با تصویب هیات دولت در جلسه یکشنبه 10 آذرماه علیرضا رزم حسینی به عنوان استاندار جدید کرمان و جایگزین اسماعیل نجار منصوب شد.

عملکرد اقتصادی

علیرضا رزم حسینی عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه استان کرمان، مشاور بازرگانی بنیاد مستضعفان، مدیرعامل شرکت های تکنوپروم، کاترپلار تکنوپروم، جنرال تریدینگ، رئیس انجمن تولید کنندگان و واردکنندگان ماشین آلات ساختمانی و معدنی کشور را در کارنامه اجرایی خود دارا است.

استاندار جدید کرمان مؤسس چند شرکت تخصصی فعال در حوزه های ژئوتکنیک، ژئوفیزیک حفاری و اکتشاف معادن، مؤسس کارخانه های مختلف در استان کرمان از دیگر سوابق اجرایی وی می باشد.

سابقه دوران دفاع مقدس و دریافت نشان از رهبر معظم انقلاب

علیرضا رزم حسینی، قائم مقام لشکر ثارالله، جانشین عملیات قرارگاه خاتم الانبیاه (ص)، ریاست ستاد فرماندهی سپاه هشتم صاحب الزمان (عج)، بنیان گذار بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس در ایران و کرمان و شرکت در عملیات های مختلف دفاع مقدس (رمضان، بدر، خیبر) را بر عهده داشته است.

گفتنی است؛ از دیگر افتخارات علیرضا رزم حسینی استاندار جدید کرمان دریافت نشان فتح از سوی رهبر معظم انقلاب می باشد.


 

کد خبر 2188335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha