۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۹

"لیان" آخرین کنسرت سال 2013 را در سوئد برگزار می‌کند

"لیان" آخرین کنسرت سال 2013 را در سوئد برگزار می‌کند

گروه موسیقی "لیان" به سرپرستی محسن شریفیان آخرین کنسرت سال 2013 میلادی را در مشهورترین سالن شهر گوتنبرگ کشور سوئد برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن شریفیان با اعلام این خبر درباره جزئیات برنامه گفت: اجرای "لیان" با عنوان "شب هنر ایرانی" با همکاری فستیوال هنر ایران و کنسرت هاوس در تاریخ 28 دسامبر برای علاقمندان روی صحنه خواهد رفت که سومین اجرای گروه لیان در سوئد است.

به گفته وی، آکا صفوی، حسین سنگسر، مرتضی پالیزدان، محمود بردک نیا، حمید اکبری و هادی منوچهری به عنوان اعضای گروه، موسیقی بوشهر را به مخاطبان خارجی معرفی خواهند کرد.

وی در ادامه صحبت‌هایش و با ذکر این نکته که "لیان" برای حضور در این برنامه از سوی نهاد دولتی حمایت نمی شود، افزود: این گونه برنامه های گروه "لیان" که در راستای معرفی موسیقی بومی ایرانی به مخاطبان جهانی انجام می شود بدون پشتوانه دولتی است و سالهاست که گروه لیان از طرف وزارت ارشاد به خارج از کشور اعزام نشده است.

محسن شریفیان که به عنوان خواننده و نوازنده، دارکوبی‌ها را در کنسرت جدیدشان همراهی خواهد کرد در پایان عنوان کرد: گروه ما بلافاصله برمی‌گردد تا تمرین خود را در همکاری با گروه دارکوب برای برگزاری کنسرت‌های 13، 14 و 15 دی ماه در تالار وحدت ادامه دهد.

کد خبر 2195758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha