۲۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۶

نجفی :

ضرورت تسریع در روند بهسازی مجموعه مقبره الشعرا

ضرورت تسریع در روند بهسازی مجموعه مقبره الشعرا

تبریز – خبرگزاری مهر : شهردار تبریز گفت: روند بهسازی مجموعه تاریخی ، فرهنگی مقبره الشعرا بسیار کند بوده و باید در خصوص آن تدابیر مناسبی اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق نجفی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : مقبره الشعرا تبریز به عنوان یکی از نمادهای شهر تبریز به شمار می رود و هرگونه تعلل در بهسازی و تعمیر آن جایز نیست.

وی ادامه داد : متاسفانه مسئولان مربوطه نسبت به این مجموعه بی توجهی داشته اند و روند احیا، سازماندهی و بازسازی آن بسیار کند و غیر قابل قبول است که این امر در طول چندین سال گذشته سبب نارضایتی مردم و به خصوص اهالی هنر و فرهنگ تبریز شده است.

نجفی با اشاره به اینکه گردشگران زیادی از این مجموعه بازدید می کنند ، گفت : در نگاه اول تمامی گردشگران، مقصر این ماجرا را شهرداری تبریز می دانند در حالی که شهرداری هیچ مسئولیتی در قبال این طرح ندارد و مسئولان مرتبط با این امر باید خودشان پاسخگو باشند.

وی از برگزاری نشست مشترک با مسئولان برای حل این مشکل خبر داد و گفت : در روزهای اخیر نشستی با این موضوع و با حضور مسئولان ادارات فرهنگ و ارشاد ، اوقاف ، میراث فرهنگی و شهرداری تبریز برگزار می شود.

شهردار تبریز ادامه داد : در این میان شهرداری تبریز برای انجام هرگونه همکاری با ادارات و مسئولان دیگر آمادگی کامل داشته و با تمام تلاش خود سعی در مشارکت برای حل این مشکل خواهد داشت.

کد خبر 2196660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha