۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷

جمیری تاکید کرد:

وضعیت برخی کوچه‌ها و معابر بوشهر زیبنده مردم نیست/ لزوم بهبود وضعیت منطقه تنگک بوشهر

وضعیت برخی کوچه‌ها و معابر بوشهر زیبنده مردم نیست/ لزوم بهبود وضعیت منطقه تنگک بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت:وضعیت برخی کوچه‌ها و معابر بوشهر زیبنده مردم نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح پنجشنبه در دیدار با شهردار و معاونین شهرداری بوشهر توقعات مردم را عمدتا به سمت و سوی شهرداری دانست، و اظهار داشت: عموم مسائل مردم از جمله مسائل فرهنگی، اجتماعی،  اقتصادی و عمرانی به نوعی به شهرداری مربوط می شود و هرچه زمان پیش می رود رونقی در شهر حاصل، مسافرت ها زیادتر و دید و بازدید ها بیشتر می شود.

وی اضافه کرد: مردم توقع دارند که زندگی آنها رو به زیباتر شدن ورفاهی تر شدن برود و این انتظار مردم انتظاری به حق است.

رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به اینکه مسئولین وظیفه سترگی دارند و باید فکری بیاندیشند تا آرامش مردم را حفظ کنند، اظهار داشت: با این همه نام و نشان تاریخی که شهر بوشهر دارد وجود نگرانی برای مردم صحیح نیست و باید این نگرانی‌ها را هر چه زودتر برطرف ساخت.

سلیقه‌های سیاسی در خدمت به مردم خللی وارد نکند

وی تصریح کرد: اینکه ما چه ذوق، سلیقه و چه جریان سیاسی داریم نباید در اعمال و رفتار ما نسبت به خدمت برای مردم خللی وارد کند.

جمیری با بیان اینکه مردم عملکرد ما مسئولین را با توجه به آثار آن می سنجند، خاطر نشان کرد: همیشه اصرار من با توجه به شناخت از مردم این بوده که مسئولین این شهر باید در حد و توان آنها شریف باشند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حقوق مردم باید پرداخت شود و با هیچ کس تعارف نداریم، اظهار داشت: مردم مطالباتی دارند که باید به این مطالبات رسیدگی شود.

جمیری گفت: در صوورت نیاز جلسه‌ای را با دستگاه‌هایی که لازم است هماهنگی و همکاری بیشتری با شهرداری داشته باشند را با حضور مسئولین آن دستگاه‌ها برگزار کنیم و مسائل و مشکلات را مطرح و بررسی کنیم.

وی اضافه کرد: همه ما باید بر اساس قانون عمل کنیم و اگر عمل داشته باشیم ضعف آن را متوجه می‌شویم.

شرایط منطقه تنگک در شأن اهالی نیست/ وضعیت یک روستا از تنگک بهتر است

وی با تاکید بر اینکه شرایط مردم تنگک در شأن آنها نیست و باید برای آنها فکری اساسی شود، اظهار داشت: وضعیت یک روستا از تنگک که در شهر و در مرکز استان واقع شده است بهتر است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هرچه شما با اخلاص بیشتری کار کنید تأثیر آن نیز بیشتر است، اظهار داشت: همیشه مسئولیت در دست ما نیست و سعی کنیم در مدت زمان مسئولیت، وظیفه مان را در راستای الهی به خوبی انجام دهیم.

جمیری با بیان اینکه وحدت و هماهنگی شما با هم و تعامل با یکدیگر باعث می شود که کارها بهتر پیش رود، خاطرنشان کرد: همگرایی و وحدت خود را با هم قوی کرده و با تعاملات را با مردم قوی کنید که قطعا شما با هماهنگی با هم می توانید دیگران را نیز برای طرح های خود متقاعد سازید.

وی خطاب به مسئولین شهرداری و با تاکید بر اینکه اگر شما چند کار اساسی انجام دهید بهتر است، ابراز داشت: بعضی از این کوچه ها و معابر زیبنده مردم نیست و اگر در این زمینه کار شود قطعا باعث رضایتمندی بیشتر مردم خواهد شد.

لزوم حل مشکلات چاله‌های خیابان‌های شهر

رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به اینکه جمعی که در حال حاضر در شهرداری وجود دارد خیلی کارها می‌تواند انجام دهد زیرا توانایی بسیار بالایی دارد،گفت: سهم بنده را نیز در کارها مشخص کنید تا در آن زمینه تلاش کنم.

جمیری با بیان اینکه برخی مسائل ریز مثل چاله‌های درون شهر را نیز مورد توجه داشته باشید، تأکید کرد: مسئولین را بگذارید تا مسائل ریز را بررسی کنند و برای رفع آنها تلاش کند زیرا مسائل ریز هم به چشم مردم ناپسند است و باید برای رفع اینگونه مسائل و مشکلات نیز فکر و تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه کارهای زیادی را می توان در شهرداری برای این مردم انجام داد، خاطر نشان کرد: امید است با توکل به خدا و ادامه راه شهدا و بسیجی وار بتوانیم مسائل و مشکلات مردم را حل کنیم، لذا امیدوارم که ترکیب جدید شهرداری با یک نگاه خوب و با استفاده از نیروهای بهتر بتواند یک هم افزایی ایجاد کرده و شهرداری بوشهر را به عنوان یک شهرداری نمونه نشان دهد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: ما آماده خدمتگذاری به مردم و کسانی که برای مردم خدمت می کنند هستیم.

کد خبر 2198890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha