۱۵ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۳۹

پرآور:

تغییر و تحول مدیران به‌علت نقصان و کاستی مدیران قبلی نیست

تغییر و تحول مدیران به‌علت نقصان و کاستی مدیران قبلی نیست

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: تغییر و تحول مدیران به‌سبب نقصان و کاستی مدیران قبلی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن پرآور ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه تعدادی از مدیران ستادی استانداری بوشهر اظهار داشت: مدیران استان بوشهر با همدلی و وفاق و همکاری و تعامل در راستای پیشبرد اهداف استان همه تلاش خود را به کار گرفتند و شاهد ارائه خدمات بسیار خوبی بوده‌ایم.

وی خواستار تلاش همه مدیران برای ارائه خدمت مناسب و شایسته به مردم شد و تاکید کرد: باید از این دورانی که مسئولیتی را بر عهده داریم به خوبی و برای ارائه خدمات هر چه بیشتر به مردم استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر به بار سنگین مسئولیت اشاره کرد و بیان داشت: مدیران گذشته پس از تودیع از مسئولیت خود در استانداری در مسئولیت‌های دیگری به کار گرفته می شوند که باید در هر محلی که خدمت می‌کنند همه توان خود را برای ارائه خدمات مناسب به مردم به کار بگیرند.

وی با بیان اینکه تغییر و تحول مدیران به‌علت نقصان و کاستی مدیران قبلی نیست، خاطرنشان ساخت: در راستای ارتقا و بهبود خدمات رسانی به مردم جابه‌جایی و تغییر مدیران صورت می‌گیرد و همه مدیران باید آنچه در توان دارند را برای مردم بگذارند و خدمت کنند.

جابجایی‌ها بر اساس نگرش‌ها و تلاش برای ارتقای خدمات صورت می‌گیرد

پرآور با بیان اینکه تغییرات و جابجایی‌ها بر اساس نگرش‌ها و تلاش برای ارتقا خدمات صورت می‌گیرد، افزود: امیدواریم افرادی که از امروز مسئولیتی بر عهده آنها قرار می‌گیرد بتوانند موفق‌تر از گذشته با ارائه خدمات بپردازند.

وی با اشاره به تماس استاندار بوشهر با مدیران برای انجام جابجایی‌ها پیش از انتصاب، بیان داشت: خوشبختانه مدیران رفتار و عملکرد مناسبی را در قبال این تغییرات داشته‌اند و امیدواریم شاهد نهادینه شدن این رفتارها باشیم.

استاندار بوشهر هفته گذشته در احکام جداگانه‌ای هفت مدیر جدید در استانداری بوشهر منصوب کرده بود که سید اسماعیل موسوی هفته گذشته به عنوان مدیرکل حوزه استاندار بوشهر معارفه شد و در این مراسم نیز شش مدیر دیگر معارفه شدند.

سالاری در این مراسم، غلامرضا فلاحی را به عنوان مدیرکل اداری و مالی، غلامرضا مهرجو را به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات، سعید راستی را به عنوان مدیرکل دفتر شهری، حیدر ساجدی را به عنوان مدیرکل امنیتی انتظامی و عبدالمجید مصلح را به عنوان مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش معارفه کرد.
 

کد خبر 2208369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha