۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴

برگزیدگان بخش انیمیشن جام جم

"پهلوانان" جایزه بهترین کارگردانی را گرفت/ "آقای مهربان" بهترین انیمیشن بلند شد

"پهلوانان" جایزه بهترین کارگردانی را گرفت/ "آقای مهربان" بهترین انیمیشن بلند شد

جشنواره جام جم دو جایزه بهترین کارگردانی و بهترین مجری طرح را به سیاوش زرین آبادی داد و "آقای مهربان" انیمیشنی در خصوص امام رضا (ع) نیز بهترین انیمیشن بلند جشنواره شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره بین المللی جام جم شب گذشته چهارشنبه 25 دی ماه با تجلیل از خانواده شهدا، هنرمندان و برگزیدگان این دوره از جشنواره با حضور عزت‌الله ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما، دیگر مدیران و جمع گسترده‌ای از هنرمندان به کار خود پایان داد.

هیات داوران بخش‌ پویانمایی بهترین‌های این بخش را به این شرح اعلام کرد:

سیاوش زرین آبادی به خاطر پویانمایی "آقای مهربان" برترین مجری طرح اثر بلند، نیمه بلند، مجموعه و سریال شد.

علیرضا گلپایگانی و بهنام دلداده با پویانمایی "آقای مهربان" بهترین کارگردانان اثر بلند و نیمه بلند  معرفی شدند.

شیوا ممتحن با پویانمایی "اجل معلق" برترین کارگردان اثر کوتاه و  علی درخشی برترین کارگردان میان برنامه به خاطر پویانمایی "گزارش های اوتی" شد.

سیاوش زرین آبادی جایزه برترین کارگردانی مجموعه و سریال را با پویانمایی "پهلوانان" از آن خود کرد و حسین سلطانی و وحید چالاک فیلمنامه نویسان برتر بخش پویانمایی به خاطر اثر "داستان سامرا" شدند.

جایزه مشترکی نیز به مهدی علی بیگی، علی چناری و حامد کمالی به عنوان برترین طراحان شخصیت برای پویانمایی "یاور و دوستان" تعلق گرفت.

همچنین در بخش برترین طراحان فضا جایزه مشترک به حسین صافی، نوروز عباسی و مهدی موحد به خاطر پویانمایی "افسانه سرزمین گوهران" اهدا شد.

محمد غلامی و ابوالفضل جعفری برندگان مشترک جایزه برترین انیماتور ـ متحرک ساز به خاطر پویانمایی "رستوران جنگل" بودند و جایزه برترین آهنگساز به پیروز ارجمند به خاطر پویانمایی "آقای مهربان" تعلق گرفت.

فرشید جلیلی برترین صداگذار و صداساز بخش پویانمایی با اثر "افسانه موزه ها" شد و حامد کاتبی به خاطر برترین دستاورد فنی و هنری در اثر "تولد آفتاب" مورد تقدیر قرار گرفت.

کد خبر 2215664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha