۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۳۰

صالحی به مهر خبر داد:

شش طرح هادی طی دهه فجر در دشتی افتتاح می‌شود

شش طرح هادی طی دهه فجر در دشتی افتتاح می‌شود

بوشهر- خبرگزاری مهر: رئیس بنیاد مسکن وانقلاب اسلامی شهرستان دشتی گفت: در دهه فجر امسال شش طرح هادی با اعتبار 14 میلیارد و600 میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگارمهر، سید اصغر صالحی بعد از ظهر شنبه در بازدید از روند اجرای طرح‌های هادی شهرستان دشتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این طرح‌ها در روستاهای زلزله زده کردلان، چاهگاه، سنا، دهوک، سرمک وعلی آباد کاکی است که با حضور مسئولین محلی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: در روستای زلزله زده کردلان 11هزار مترمربع زیرسازی، بیس، پیاده‌روسازی و سنگ کانیو و آسفالت با اعتبار پنج میلیارد ریال و در روستای چاهگاه نیز شش هزار و500 متر مربع با اعتبار چهار میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

صالحی با اشاره به اینکه در روستای سنا نیز پنج هزارو600 متر مربع طرح هادی با اعتبار 2میلیارد ریال افتتاح می شود ادامه داد:در روستای دهوک نیز دو هزار متر محوطه و زیرسازی و آسفالت با اعتبار یک میلیارد و100 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

تامین اعتبار این پروژه ها از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها و ملی

وی اضافه کرد: در روستای سرمک نیز طرح هادی در دو فاز صورت گرفت که جمعا دو هزار و600 متر مربع زیر سازی، پیاده روسازی، بیس، سنگ کانیو و آسفالت با اعتبار یک میلیارد 400 میلیون ریال انجام شده است.

صالحی تصریح کرد: در روستای علی آباد کاکی نیز دو هزار متر مربع زیرسازی، سنگ کانیو، آسفالت و قسمتی پیاده رو با اعتبار یک میلیارد و100 میلیون ریال انجام گرفته که در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه ها از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها و ملی است، گفت: در دهه فجر امسال هیچ گونه طرح هادی در روستاها عملیات اجرایی آنها آغاز نمی‌شود.

کد خبر 2221207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha