۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۷

با حکم وزیر کشور؛

فرماندار جدید شهرستان مانه و سملقان معرفی شد

فرماندار جدید شهرستان مانه و سملقان معرفی شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: با پیشنهاد استاندار خراسان شمالی و حکم وزیر کشور، غلامرضا عوض زاده به عنوان فرماندار جدید شهرستان مانه و سملقان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور بر اساس پیشنهاد سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی، غلامرضا عوض زاده به را به عنوان فرماندار جدید شهرستان مانه و سملقان منصوب کرد.

عوض زاده جایگزین سیدمحمدرضا هاشمی شده است که از حدود چهار سال پیش در سمت فرمانداری این شهرستان غربی خراسان شمالی فعالیت می کرد.

فرماندار جدید مانه و سملقان پیش از این در مسئولیت هایی نظیر فرمانداری خاش در استان سيستان و بلوچستان، معاونت فرماندار خاش و دو دوره مدير كل مديريت بحران استانداري خراسان شمالي را در کارنامه خود دارد و در دولت اصلاحات هم فرماندار شهرستان گرمه و جاجرم بود.

مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان مانه و سملقان عصر دوشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان با حضور استاندار خراسان شمالی برگزار می شود.

گفتنی است، در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور خطاب به عوض‌زاده آمده است: به موجب این حکم بنا به پیشنهاد استاندار محترم خراسان شمالی به سمت فرماندار شهرستان مانه و سملقان منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موفق باشید.

شهرستان مانه و سملقان در غرب خراسان شمالی به مرکزیت شهر آشخانه افزون بر 110 هزار نفر جمعیت دارد.

تاکنون از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شش فرماندار در شهرستان های هشت گانه خراسان شمالی تغییر کرده اند و گفته شده که هفتمین فرماندار این استان هم تا آخر هفته جاری برای شهرستان شیروان حکم می گیرد.

بر اساس اطلاعات موثق آخرین فرماندار شهرستان های استان خراسان شمالی اوایل سال آینده برای فرمانداری شهرستان جدیدالتاسیس راز و جرگلان حکم می گیرد.

 

کد خبر 2227802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha