۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۹:۰۷

پس از پیروزی پرسپولیس؛

حسینی: تا هواداران را داریم غم نداریم/ ماهینی: برای قهرمانی شانس داریم

حسینی: تا هواداران را داریم غم نداریم/ ماهینی: برای قهرمانی شانس داریم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم مقابل صبای قم برنده شدیم تا شرمنده هواداران نشویم؛ واقعا تا زمانی که این هواداران را داریم غم نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال حسینی پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولس برابر صبای قم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همه هواداران و تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند، ممنونم. خوشحالم که شرمنده آنها نشدیم. واقعا تا زمانی که این هواداران را داریم غم نداریم.

وی افزود: ما چند مسابقه خوب نبودیم ولی امروز عالی بازی کردیم. سه بازی باقیمانده برای ما اهمیت زیادی دارد. در حال حاضر پنج تیم شانس کسب عنوان قهرمانی دارند و شرایط سختی حاکم است. امیدوارم بتوانیم در نهایت به قهرمانی برسیم.

همچنین حسین ماهینی درباره پیروزی پرسپولیس گفت: چند تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند. خوشبختانه آنها با همدیگر بازی رو در رو دارند و ما می‌توانیم با استفاده از این فرصت، به قهرمانی برسیم.

وی درباره مشکلات مالی پرسپولیس هم تاکید کرد: اگر از همان روز اول می‌گفتند پول نداریم و وعده نمی‌دادند بهتر بود. بعد از آنکه فهمیدیم به ما پولی نمی‌دهند به خاطر خودمان و هواداران بازی کردیم.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز جمعه در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با نتیجه 3 بر یک تیم صبای قم را در ورزشگاه آزادی شکست داد.

کد خبر 2240943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha