۱۹ فروردین ۱۳۹۳، ۲۱:۵۵

دریانورد تشریح کرد:

نحوه ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها برای روستائیان

نحوه ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها برای روستائیان

بندرعباس - خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار هرمزگان گفت: روستائیان که به اینترنت دسترسی ندارند می توانند با مراجعه به دفاتر پستی ، کمیته امداد امام خمینی (ره )، بهزیستی، بخشداری و فرمانداری های محل سکونت مراجعه و در سایت هدفمندی یارانه ها ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح دریانورد سه شنبه شب در جمع خبرنگاران در مورد نحوه ثبت نام هدفمندی یارانه ها در روستاهای استان هرمزگان بیان داشت: افراد می توانند از 20لغایت 29 فروردین ماه سالجاری با مراجعه به سایت هدفمندی یارانه ها به نشانی www.refahi.ir مراجعه و اطلاعات اجتماعی و اقتصادی خود را ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرپرستان خانواری که رقم اول سمت راست کارت ملی آنها از صفر تا 9 می باشد به ترتیب از 20لغایت 29 فروردین ماه می توانند نسبت به ثبت نام برای دریافت فاز دوم هدفمندی یارانه نقدی اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار هرمزگان در ادامه بیان کرد: افرادیکه به هردلیلی نتوانستند ثبت نام کنند می توانند در تاریخهای 30و 31 فروردین ماه نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

دریانورد با تاکید بر اینکه افرادی ثبت نام کنند که نیازمند دریافت یارانه باشند گفت: چنانچه سرپرستان خانوار بنا به دلایل متعدد در سایت هدفمندی یارانه ها ثبت نام نکنند به خودی خود انصراف تلقی می شود و مشمول دریافت یارانه نخواهند شد.

وی عنوان کرد: روستائیان که به اینترنت دسترسی ندارند می توانند با مراجعه به دفاتر پستی ، کمیته امداد امام خمینی (ره )، بهزیستی، بخشداری و فرمانداری های محل سکونت  مراجعه و در سایت هدفمندی یارانه ها ثبت نام کنند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار هرمزگان افزود: افراد غیر نیازمند به دریافت یارانه نقدی در این مرحله انصراف خود را اعلام کنند ودر آمد حاصله از صرفه جویی و اصلاح قیمت ها در حوزه بهداشت و درمان ، بیمه و سایر موارد حمایتی  قرار خواهد گرفت.

 

 

کد خبر 2267057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha