۲۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۴۱

بزرگواری عنوان کرد:

اتمام پروژه های پتروشیمی، آجر دهدشت و فسفات چرام منطقه را از رکود خارج می کند

اتمام پروژه های پتروشیمی، آجر دهدشت و فسفات چرام منطقه را از رکود خارج می کند

یاسوج – خبرگزاری مهر: نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس گفت: به نتیجه رسیدن پروژهای بزرگی همچون آجر دهدشت، فسفات چرام و پتروشیمی دهدشت منطقه را از رکود بیرون خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان افزود: بهره برداری از این پروژه ها زمینه رشد و اشتغال پایدار در شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی را فراهم می کند.

وی بیان کرد: جلسات متعددی در سطح کشور در ارتباط با حل مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی این منطقه برگزار شده و تا حل مشکلات این واحدها این روند با جدیت بیشتری ادامه دارد.

بزرگواری اظهار داشت: لازم است تلاش های مضاعفی در راستای به ثمر نشستن این پروژها از سوی مسئولین امر صورت گیرد.

وی بیان داشت: مجمع نمایندگان استان آمادگی هرگونه همکاری و  رایزنی با مسئولین کشوری در جهت رفع مشکلات و شتاب گیری پروژه های صنعتی و معدنی در استان را دارد.

بزرگواری همچنین از ثبات بازار در حوزه انتخابیه خود تقدیر کرد و اظهار داشت: تلاش های مناسب و قابل قبولی در این زمینه صورت گرفته است.

35میلیارد ریال تسهیلات به کارخانه آجر دهدشت تزریق می شود

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: در سال جاری توسعه صنعتی و معدنی در شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده شتاب خواهد گرفت.

داریوش دیودیده افزود: هم اکنون پروژه های صنعتی بزرگی همچون آجر دهدشت، فسفات چرام و پتروشیمی دهدشت در این شهرستانها در حال اجراست که تحول بزرگی را در زمینه صنعت در منطقه ایجاد می کند.

وی اظهار داشت: پروژه آجر کهگیلویه در مراحل پایانی کار قرار دارد و 35 میلیارد ریال تسهیلات جهت ادامه روند کار به این پروژه تزریق خواهد شد.

دیودیده افزود: پرداخت مابقی تسهیلات مورد نیاز این پروژه در حال پیگیری است.

وی بیان داشت: راهکارهای جدیدی برای تسریع در روند اجرای پتروشیمی دهدشت هم در حال انجام است که موجب تسریع در روند کار خواهد شد.

دیودیده همچنین از انجام مطالعات دقیق در سال جاری در حوزه معادن برای تعیین ارزش اقتصادی آنها در سال جاری در استان خبرداد.

کد خبر 2269873

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha