۲۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۵۷

حافظ نیا:

تکریم و تعظیم همسران و مادران شهدا امری لازم در جامعه است

تکریم و تعظیم همسران و مادران شهدا امری لازم در جامعه است

آستارا – خبرگزاری مهر: امام جمعه شهرستان آستارا بر لزوم تکریم و تعظیم همسران و مادران شهدا از سوی آحاد مردم در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا ظهر یکشنبه در جمع خانواده های شهدا به مناسبت روز شهادت حضرت ام البنین (س) افزود: شخصیت و معرفت والای این بانوی بزرگ بر کسی پوشیده نیست.

وی همچنین سرکشی از خانواده های شهدا را از امور مهم دانست و اظهارداشت: آسایش و امنیت امروز کشور در سایه فداکاری‌ ها و ایثارگری‌ های جوانان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به دست آمده است.

امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه خدمت و دلجویی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تجدید پیمان با شهدای والامقام و امام راحل است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری " خانواده شهدا چشم و چراغ کشور هستند".

وی افزود: سربلندی و توفیقات به ‌دست آمده در نظام اسلامی ایران نتیجه خون پاک و مطهر شهداست.

 حافظ نیا تاکید کرد: مردم ایران اسلامی همواره قدردان شهدا بوده و در مسیر آرمان‌ های شهدا و امام شهدا گوش به فرمان مقام معظم رهبری حرکت می‌ کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدا با اهدای خون خود درخت انقلاب را آبیاری و از حریم ولایت و رهبری حراست و پاسداری کردند، افزود: همواره باید پیروی از تفکر شهیدان را سرلوحه کار خود قرار داد.

امام جمعه آستارا همچنین صبر و استقامت خانواده ‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را ستود و اظهارداشت: خانواده های شهدا در نظام جمهوری اسلامی ایران دارای ارزش و احترام خاصی هستند.

وی یادآورشد: یاد شهدا، اشاعه ارزش های ایثار و پایداری در جامعه و دیدار با خانواده معظم آنان ادای دین به ارزش های انقلاب اسلامی است.

کد خبر 2269893

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha