۲۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۳۴

سرهنگ میرزایی:

بسیج هنرمندان و اداره کل ارشاد در کرمانشاه ارکان تحقق شعار سال در حوزه فرهنگ هستند

بسیج هنرمندان و اداره کل ارشاد در کرمانشاه ارکان تحقق شعار سال در حوزه فرهنگ هستند

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: هم افزایی سازمان بسیج هنرمندان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند یکی از اقدامات مؤثر برای تحقق بعد فرهنگی شعار سال باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هم اندیشی متولیان امور فرهنگی به همت بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در این نشست اظهار داشت: تصمیم مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال جاری و تأکید معظم له در خصوص تقدم فرهنگ بر اقتصاد نشان از وظیفه خطیر هنرمندان در راستای عملی شدن اهداف و برنامه ریزی های سال جاری است.

سرهنگ بهرام میرزایی خاطر نشان کرد: سازمان بسیج هنرمندان در این راستا از وظیفه سنگین تری برخوردار است چون هم نام بسیج و هم نام هنرمندان و فرهنگ را در عنوان سازمانی خود دارد و هم رسالت این مجموعه یک رسالت آرمانی است.

وی ادامه داد: همکاری تنگاتنگ و هم افزایی اداره کل ارشاد اسلامی با بسیج هنرمندان می تواند در این راستا اثرگذار باشد.

میرزایی گفت: در میان هنرمندان بسیجی هستند افراد خوش فکر و توانمندی که می توانند برای توسعه و ارتقاء شاخص های فرهنگی نظریه، برنامه و راهکار ارائه کنند که باید با حمایت مسئولین این اتفاق بیافتد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه فرهنگی سپاه پاسداران نیز در راستای تحقق شعار سال این آمادگی را دارد که با همفکری و هم افزایی هنرمندان استان گامهای بلندی را بردارد.

کد خبر 2272250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha