۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۲۲

ضرغامی در قم مطرح کرد:

تقویت فضای معنوی رسالت رسانه ملی است/ پخش شبکه نسیم در قم

تقویت فضای معنوی رسالت رسانه ملی است/ پخش شبکه نسیم در قم

قم - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صدا و سیما گفت: تقویت فضای معنوی در کشور یکی از رسالت‌های رسانه ملی است که این امر یکی از مزیت‌های صدا و سیما به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت‌الله ضرغامی، شامگاه سه شنبه در مراسم بهره برداری و افتتاح استودیو و اتاق فرمان پخش زنده برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در سخنانی اظهار داشت: راه اندازی این مرکز با امکانات و تجهیزات پیشرفته در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مسجد مقدس جمکران بوده است.

رئیس رسانه ملی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران به دستور امام زمان (عج) بنا شده و افتخار ما این است که به این مکان مقدس و زائران آن خدمت می‌کنیم، افزود: پخش برنامه‌های شب‌های قدر موجب حضور گسترده مردم در مساجد و مجالس مذهبی می‌شود که البته برخی‌ها فکر می‌کنند چنین اقدامی موجب کمرنگ شدن حضور مردم در مساجد می‌شود.

وی اضافه کرد: باید توجه داشت که اگر ما این کار را نکنیم دشمنان به دنبال ایجاد مسجد ضرار دیگری خواهند بود و در واقع بیان این مطالب از نظر حرفه‌ای و تجربه اجتماعی استدلال نادرستی است.

ضرغامی در ادامه، با اشاره به افتتاح رسمی شبکه نسیم در هفته آینده گفت: فرستنده‌های مستقلی در قم نصب شده که امکان دریافت شبکه‌های الکوثر و سحر و جام جم را برای قمی‌ها فراهم می‌کند و از امشب نیز شبکه نسیم در قم به صورت مستقل قابل دریافت است.

امروز حفظ وحدت در کشور ضروری است

رئیس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: امروز تبیین گفتمان انقلاب اسلامی نیاز اصلی ما نیست بلکه آنچه ضروری به نظر می‌رسد حفظ وحدت و اتحاد است که بسیاری از دعواهایی که در کشور شاهد آن هستیم دلیلش عدم رعایت وحدت کلمه است.

وی با بیان اینکه در بین مدیران استان قم وحدت خوبی برقرار است، ابراز داشت: این وحدت در همه رده‌ها مشاهده می‌شود در حالی که در نقاط دیگر کشور چنین هماهنگی و انسجامی کمتر دیده می‌شود.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: تقویت فضای معنوی در کشور یکی از رسالت‌های رسانه ملی است که این امر یکی از مزیت‌های صدا و سیما به شمار می‌رود.

ضرغامی افزود: در بسیاری از استان‌ها و شهرستان‌های کشور تجمعات مذهبی برپا می‌شود و ما شاهد حضور افرادی هستیم که نوعا در سال‌های گذشته در این مراسم‌ها حضور نمی‌یافتند و این رغبت به دلیل تماشای مراسم از طریق تلویزیون بوده است.

رئیس رسانه ملی، با بیان اینکه کار جمعی همواره نتیجه‌بخش بوده و زمانی که انسان از من و تو گذشت و به ما رسید ‏به نتیجه مطلوب دست خواهد یافت افزود: کارجمعی برکات بسیاری دارد و امروز باید در مدیریت‌های خود کار گروهی را پیش گیریم و چرا که کار جمعی نتایج بسیار گسترده‌ای دارد.
 

کد خبر 2281610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha