۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۲۶

نمایش مادام کامیون در ساری به روی صحنه می رود

نمایش مادام کامیون در ساری به روی صحنه می رود

ساری - خبرگزاری مهر: نمايش مادام كاميون به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی رضا افضلی کارگردان تئاتر مازندران از 15 ارديبهشت به مدت پنج شب در ساری به روي صحنه مي رود.

رضا افضلي طراح و كارگردان نمايش طنز " مادام كاميون "  در گفتگو با خبرنگار مهر از به روي صحنه رفتن اين اثر از 15 ارديبهشت ماه سال جاري خبر داد و گفت: اين نمايشنامه اثري تاثير گذار از نويسنده بزرگ كشور" محمد چرمشير" است.

وي در خصوص فضاي نمايش تصريح كرد: مادام كاميون در فضاي طنز موقعيت تعريف شده كه به بيان سردرگمي انسانها و سرگشتگي آنها در زندگي روزمره مي پردازد.

افضلي يادآور شد: برخورد دو انسان با ديدگاه هاي متفاوت در يك موقعيت واحد مي تواند شرايطي خاص را به وجود بياورد كه اين مهم در اثر  مذكور به تصوير كشيده شده است.

كارگردان نمايش "مادام كاميون" عنوان کرد: با توجه به اينكه در حال حاضر هنر تئاتر در سطح جامعه مهجور مانده و مخاطب خود را از دست ادامه لذا اجراي چنين نمايشهايي (طنز و كميك ) مي تواند گامي ارزنده در جهت آشتي مجدد مردم با اين هنر ماندگار شود.

افضلي اظهار داشت: اين اثر توسط گروه تئاتر قطره شهرستان ساري به سرپرستي حميد رضا برزگر به روي صحنه مي رود و در این نمایش حميد رضا برزگر  و رضا افضلي بازی می کنند.

نمايش " مادام كاميون " از 15 ارديبهشت به مدت 5 شب در ساعت 20 در سالن آمفي تئاتر مجتمع فرهنگي و هنري  اداره كل ارشاد اسلامي استان واقع در ميدان امام ساري به روي صحنه مي رود.
 

کد خبر 2283741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha