۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۵۸

صبح امروز:

انفجار در سیستم پکیج یک ساختمان 5 نفر را مجروح کرد

انفجار در سیستم پکیج یک ساختمان 5 نفر را مجروح کرد

اراک - خبرگزاری مهر: انفجار در سیستم پکیج یک ساختمان در روستای دیزآباد از توابع شهرستان خنداب استان مرکزی 5 نفر را مجروح کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی در توضیح این خبر به مهر گفت: این حادثه در ساعت 3:41 بامداد شنبه مورخ در روستای دیز آباد از توابع شهر خنداب به وقوع پیوست.

قنبر فراهانی اضافه کرد: بعد از دریافت گزارش حادثه توسط مرکز اورژانس اراک تکنسینهای پایگاه خنداب به محل حادثه اعزام شدند و بعد از رسیدن بر بالین مصدومین به ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به آنها پرداختند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 405 در کیلومتر 45 اتوبان ساوه – همدان خبر داد و گفت: در این حادثه نیز 6 نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

فراهانی با بیان اینکه این حادثه در ساعت 2:21 دقیقه بامداد شنبه به وقوع پیوست اظهارداشت: پس از این حادثه، بلافاصله بعد از دریافت گزارش حادثه از طریق تماسهای مردمی سه واحد امدادی اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شدند

بر اساس این گزارش نیروهای امدادی اورژانس ساوه بعد از رسیدن به محل حادثه ضمن مدیریت صحنه به 6 مصدوم حادثه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی را ارائه نمودند و تمامی آنها به بیمارستان شهید مدرس این شهر انتقال داده شدند.

کد خبر 2288865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha