۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۸

اخبار مسابقات قرآن؛

گشایش نمایشگاه بزرگ قرآن کریم با 60 غرفه/ پوشش رسانه‌ای مسابقات قرآن با حضور 370 خبرنگار

گشایش نمایشگاه بزرگ قرآن کریم با 60 غرفه/ پوشش رسانه‌ای مسابقات قرآن با حضور 370 خبرنگار

مسئول کمیته فنی سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن با بیان اینکه هدف از برپایی نمایشگاه قرآنی در حاشیه برگزاری مسابقات تنها فروش محصولات نیست، گفت: معرفی توانمندی‌ها‌‌ و ظرفیت مراکز قرآنی کشور هدف اصلی این نمایشگاه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم فرآیند ثبت نام از خبرنگاران، مستند سازان، برنامه‌سازان و تصویربرداران برای پوشش خبری و رسانه‌ای سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از هشتم اردیبهشت ماه آغاز شده و به منظور صدور کارت تردد برای عوامل حاضر در مسابقات بین‌المللی که هر ساله توسط کمیته حراست مسابقات بین‌المللی قرآن کریم صادر می‌شود، اقدامات لازم انجام شد.

بر اساس این گزارش تاکنون در فاصله یک هفته مانده به آغاز بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام، 154 نفر از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران بخش‌های مختلف خبری، 45 نفر از خبرنگاران و گروه‌های تصویری شبکه‌های خارجی و 177 نفر از برنامه‌سازان رادیویی، مستند ساز، شبکه‌های برون مرزی و عوامل پخش زنده برای دریافت کارت شناسایی جهت پوشش خبری و رسانه‌ای این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن ثبت نام کرده‌اند.

در این گزارش با اشاره به استقبال گسترده رسانه‌ها برای پوشش خبری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم آمده است: خبرنگاران، برنامه‌سازان و مستند سازان رسانه‌ای و خبری حداکثر تا پایان روز 4 شنبه 31 اردیبهشت ماه می‌توانند جهت دریافت کارت شناسایی اقدام کنند.

نمایشگاه بزرگ قرآن کریم با 60  غرفه همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن افتتاح می‌شود

حجت‌الاسلام سیدمسعود میریان، مسئول کمیته فنی مسابقات با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآنی در حاشیه سالن مسابقات بین‌المللی قرآن گفت: برای برپایی این نمایشگاه، از موسسات و مراکز قرآنی فعال دعوت شده تا به ارائه خدمات قرآنی و توانمندی‌ها خویش بپردازند.

وی افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه، تنها فروش محصولات نیست؛ بلکه مهم‌ترین هدف حضور مؤسسات و دستگاه‌های قرآنی کشور، معرفی مکتوبات قرآنی، هنرهای قرآنی و اسلامی، نشریات و نرم‌افزارهای قرآنی است.

مسئول کمیته فنی سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در نمایشگاه قرآن امسال، اظهار کرد: در این نمایشگاه، برنامه‌های متنوعی با موضوعات مختلف اجرا می‌شود.

میریان در رابطه با زمان برپایی نمایشگاه قرآن در حاشیه برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم عنوان کرد: این نمایشگاه همزمان با روز افتتاحیه مسابقات بین المللی قرآن گشایش می‌یابد و تا روز اختتامیه ادامه خواهد داشت و در این ایام از ساعت 16 تا 22 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود. در کارگروه نمایشگاه به بررسی توانمندی دستگاه‌های حاضر در نمایشگاه برای عرضه محصولات قرآنی و ارائه دستاوردهای آن پرداخته خواهد شد.
 

کد خبر 2295177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha