۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۳۸

ثنایی در گفتگو با مهر مطرح کرد:

اکبری 95 درصد سرمربی والیبال پیکان است/ منتظر پاسخ ابراهیم‌زاده هستیم

اکبری 95 درصد سرمربی والیبال پیکان است/ منتظر پاسخ ابراهیم‌زاده هستیم

سرپرست باشگاه پیکان تهران اعلام کرد که تا 95 درصد با پیمان اکبری برای هدایت تیم والیبال این باشگاه در فصل آینده به توافق رسیده است.

ابراهیم ثنایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت تیم والیبال پیکان ضمن بیان مطلب فوق گفت: با پیمان اکبری جهت هدایت تیم والیبال پیکان تا 95 درصد به توافق رسیده ایم و در صورت امضای قرارداد در روز چهارشنبه، ایشان سرمربی تیم والیبال در فصل آینده خواهند شد.

وی با بیان اینکه غیر از اکبری گزینه دیگری ندارد، در مورد توافقات انجام شده در مدیریت قبلی اظهار کرد: مذاکرات صورت گرفته با بازیکنان در گذشته را در نظر می‌گیریم اما نتیجه نهایی و عقد قرارداد با بازیکنان طبق نظر سرمربی و پس از توافق نهایی بنده انجام می‌شود.

سرپرست باشگاه پیکان تهران در مورد مذاکره‌اش با منصور ابراهیم‌زاده تاکید کرد: یکشنبه شب حدود دو ساعت و نیم با منصور ابراهیم‌زاده جلسه داشتیم. ایشان از ما آمار و اطلاعات باشگاه را خواست و قرار شد تا چهارشنبه پاسخ نهایی خود را اعلام کند.

وی در این خصوص اضافه کرد: البته بنده حس می‌کنم نقطه نظراتمان به همدیگر نزدیک شده است و ایشان هم قرار شده برنامه‌های خود را اعلام کند. اگر مشکل خاصی پیش نیاید، فکر می‌کنم با آقای ابراهیم‌زاده به توافق نهایی برسیم.

ثنایی در پایان در خصوص وضعیت فرهاد کاظمی هم گفت: آقای کاظمی با باشگاه تسویه حساب کرده و طلب خاصی هم ندارد. البته در نشستی که با ایشان داشتم، از زحماتشان تشکر کردم. ایشان مدعی نبود و اعلام کرد تیم را به لیگ برتر آورده و باشگاه اختیار دارد که مربی‌اش را انتخاب کند. ما صحبت‌های کاملا دوستانه‌ای با ایشان داشتیم و مشکل خاصی هم وجود نداشت.

کد خبر 2299536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha