۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۹:۰۲

حجت الاسلام مهدوی امین:

400 هیئت مذهبی خرم آباد در مراسم دعای ندبه روز نیمه شعبان شرکت می کنند

400 هیئت مذهبی خرم آباد در مراسم دعای ندبه روز نیمه شعبان شرکت می کنند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: 400 هیئت مذهبی خرم آباد برای مراسم دعای ندبه روز نیمه شعبان دعوت شده و در این مراسم شرکت می کنند.

حجت الاسلام سعید مهدوی امین در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم دعای ندبه روز نیمه شعبان اظهار داشت: در این مراسم اداره کل تبلیغات اسلامی به عنوان عضو ستاد برگزاری مشارکت جدی داشته است.

 وی عنوان کرد: این اداره کل در زمینه دعوت از اقشار مختلف به خصوص هیئات مذهبی، هیئت امنای مساجد، موسسات قرآنی و کانونهای فرهنگی به منظور حضور پرشکوه در مراسم دعای ندبه فعالیت خوبی داشته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به پیگیری این اداره کل برای دعوت سخنران مراسم بیان داشت: در این راستا حجت الاسلام بهشتی پور از سخنرانان برجسته قم برای این مراسم دعوت شده است.

حجت الاسلام مهدوی امین از دعوت هیئات مذهبی برای حضور در مراسم دعای ندبه روز نیمه شعبان خبر داد و گفت: در این راستا برای 400 هیئت مذهبی سطح شهر خرم آباد پیامک ارسال شده است.

وی با بیان اینکه اکثر اعضای هیئات مذهبی مرکز لرستان در این مراسم شرکت خواهند کرد، یادآور شد: همچنین با اطلاع رسانی در سطح مساجد عموم مردم و ائمه جماعات در جریان برگزاری مراسم دعای ندبه روز نیمه شعبان قرار گرفته اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان یادآور شد: تجربه نشان داده که مردم مومن و ولایتمدار شهرستان خرم آباد همیشه در این گونه مراسم ها استقبال خوبی داشته اند به طوریکه در برخی مراسم ها مصلای الغدیر شهر خرم آباد با این وسعت عظیم به طور کامل پر شده است.

حجت الاسلام مهدوی امین با بیان اینکه مردم خرم آباد نسبت به این گونه مراسم ها عشق و علاقه دارند و خوب شرکت می کنند، افزود: این اداره کل در طول سال مراسم ها و برنامه های دینی و مذهبی مختلفی را تدارک می بیند که همه آنها با استقبال خوب مردم مواجه می شوند.

وی با اشاره به مشارکت گسترده مردم در مراسم شبهای قدر، دعای عرفه، ایام تاسوعا و عاشورا، دعای ندبه و ... عنوان کرد: این استقبال خوب مردم وظیفه ما در برگزاری این گونه برنامه ها بیشتر می کند تا با توجه به این آمادگی مردم در محتوا بخشی و استفاده بهینه از برنامه ها تلاش جدی تری داشته باشیم.

مراسم دعای ندبه روز نیمه شعبان روز جمعه هفته جاری راس ساعت شش صبح در محل مصلای الغدیر خرم آباد برگزار می شود.

کد خبر 2309816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha