۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۱۴

هیات مدیره باشگاه نفت آبادان معرفی شدند/ احتمال مدیرعاملی عیسی‌زاده

هیات مدیره باشگاه نفت آبادان معرفی شدند/ احتمال مدیرعاملی عیسی‌زاده

پس از نشست عمومی مجمع موسسه فرهنگی - ورزشی صنعت نفت آبادان اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام نصر اصفهانی مدیر منابع انسانی و رئیس شورای ورزش شرکت ملی پالایش و پخش، در نشست عمومی مجمع موسسه فرهنگی - ورزشی صنعت نفت آبادان اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه معرفی شدند.

طبق تصمیم مجمع موسسه فرهنگی - ورزشی صنعت نفت آبادان، 5 عضو اصلی و 2 عضو علی البدل برای عضویت در هیات مدیره این باشگاه انتخاب شدند. البته براساس اساسنامه، 2 نفر از این نفرات باید عضو ستاد پالایش و پخش و 5 نفر هم آبادانی باشند.

با توجه به اعلام مدیر منابع انسانی و رئیس شورای ورزش شرکت ملی پالایش و پخش، حبیب‌الله ابوالحسنی، علی عیسی‌زاده، محمد زائری، علیرضا بیگدلی و حسن نصراصفهانی به عنوان اعضای اصلی و مظفر شاملی و حکیم عوده‌پور به عنوان اعضای علی البدل این باشگاه معرفی شدند.

همچنین نخستین نشست اعضای جدید هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در ابتدای هفته آینده در محل این موسسه فرهنگی - ورزشی برگزار می‌شود که در آن نشست مدیرعامل، رئیس، نایب رئیس، دبیر و سخنگو هیات مدیره انتخاب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به نظر می‌رسد در نشست هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان، علی عیسی‌زاده به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی شود.

 

 

کد خبر 2328402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha