۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۱۱

«شهر موش‌ها» آلودگی ندارد/ توجه موش‌ها به اصول زیست‌محیطی!

«شهر موش‌ها» آلودگی ندارد/ توجه موش‌ها به اصول زیست‌محیطی!

منیژه حکمت تهیه کننده فیلم سینمایی «شهر موش‌ها 2» می گوید که شهر موش‌ها آلودگی ندارد زیرا موش‌های این شهر اصول زیست محیطی را رعایت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، منیژه حکمت  تهیه کننده فیلم سینمایی «شهرموشها 2» روز گذشته 19 مرداد در بازدید یک روزه خود از کارخانه ای تولیدی در شهر اصفهان با اشاره به فیلم سینمایی «شهر موش‌ها 2» که به زودی اکران خواهد شد، گفت: «شهر موشها 2» پروژه ای ملی است که اولویت خود را حمایت از سایر برندهای ملی و همچنین تولید ملی می‌داند.

وی ادامه داد: همه شخصیت های «شهر موش‌ها 2» مانند همه ما از نظر سنی بزرگ شده اند، البته آنها باهوش تر از ما بوده اند و شهرشان را خوب ساخته اند.

کارگردان فیلم «سه زن» عنوان کرد: شهر آنها آلودگی ندارد زیرا اصول زیست محیطی را به خوبی رعایت کرده‌اند و اکنون شهر تمیزی دارند. البته شهرشان دارای اشکال‌هایی نیز هست اما آنان درصدد رفع آن هستند و نگاه بچه موش‌های آنها مانند نگاه بچه‌های ایران زمین یک نگاه انسانی است.

حکمت درباره شخصیت های فیلم «شهر موش‌ها 2» و جایگاه آنها در این فیلم جدید توضیح داد: همه شخصیت های قسمت قبل «شهر موش‌ها 2» در فیلم جدید هم حضور دارند، شخصیت موش‌ها تکامل یافته تر شده و زندگی و اجتماعی آنها نیز در این سال ها بزرگ تر و دچار تحولاتی شده است.

کد خبر 2347732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha