۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۳۴

آیت‌الله صفایی بوشهری:

تربیت و پرورش باید در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش قرار بگیرد

تربیت و پرورش باید در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش قرار بگیرد

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تربیت و پرورش باید در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در نشست با معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت و مدیریت دارد و لازم است که این نهاد بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی از آموزش و پرورش به عنوان بنیادی‌ترین دستگاه در عرصه رشد، کمال، توسعه و پیشرفت یاد کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در مدیریت کارآمد و تهیه و تنظیم نرم افزارها و سخت افزارهای مورد نیاز دارد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه موفقیت در فضاهای پرتلاطم جهان و در عرصه های مختلف نیازمند داشتن آموزش و پرورشی موفق است، تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم منابع انسانی قوی و توانمند در همه عرصه‌ها داشته باشیم باید آموزش و پرورش قوی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: هر چند پرورش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ولی در آموزش و پرورش بسیار بیشتر از پرورش، به آموزش توجه شده است که این موضوع یک خطر محسوب می‌شود و یک تهدید برای آموزش و پرورش است.

استان بوشهر در آستانه تحول عظیمی قرار دارد

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار طراحی نوین برای آموزش و پرورش و توجه ویژه به مسائل پرورشی شد و بیان داشت: در عرصه آموزش و پرورش باید نگاه به پرورش و تربیت، فوق العاده قوی باشد تا بتوانیم به نتایج مورد نظر برسیم.

نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: در آموزش و پرورش باید به ویژگی‌های تربیت و پرورش انسان‌های بصیر، متخلق، با معنویت، متعهد به دین، نظام، مملکت و مردم توجه ویژه شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن استان بوشهر در آستانه تحول عظیم، اذعان داشت: باید این تحول به خوبی مدیریت شود تا استان بوشهر بتواند آلبوم توسعه و پیشرفت پایدار در ایران و حوزه خلیج فارس و در سطح بین‌الملل باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری اضافه کرد: استان بوشهر دارای آینده بسیار مهمی است و آموزش و پرورش استان بوشهر باید برای تربیت نیروی اسنانی توانمند و قوی از همه توان و ظرفیت‌ها استفاده کند.

کد خبر 2351714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha