۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۱۲

ادامه فیزیوتراپی مهاجم پرسپولیس؛

دغاغله: یک دنیا انگیزه داشتم ولی باز هم باید صبر کنم

دغاغله: یک دنیا انگیزه داشتم ولی باز هم باید صبر کنم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:برای بازگشت به میادین و بازی کردن، دنیای انگیزه بودم ولی باز هم باید صبر کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دغاغله در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: متاسفانه با بدشانسی تمام دوباره دچار آسیب‌دیدگی شدم؛ در حالی که با انگیزه خیلی زیادی آماده می‌شدم که دوباره به میدان برگردم و خوب هم تمرین می‌کردم که روز چهارشنبه یکدفعه دیدم کشاله‌ام درد می‌کند.

وی ادامه داد: مصدومیت کشاله‌ام به دو ماه قبل بر می‌گشت و اصلا تصورش را هم نمی‌کردم که بخواهد برگردد. بعد از آن از ناحیه مچ مصدوم شده بودم و در این مدت هم روی این آسیب کار شده بود. در تمام این مدت ترسم این بود که درد مچ پا برگردد و اصلا منتظر این موضوع نبودم چون کاملا بهبود یافته بود. همه عکس‌ها و تست‌ها هم این را نشان می‌داد. کادر پزشکی هم هر دو مورد را خوب تشخیص داده و همه کارهای لازم را انجام داده بود. اگر از ناحیه مچ مصدوم نمی‌شدم چند هفته قبل آماده بازی می‌شدم و این آسیب جدید کاملا غافلگیرم کرد و فقط می‌توانم بگویم بداقبالی است.

دغاغله خاطرنشان کرد: خیلی دوست داشتم زودتر برسم و برای پرسپولیس بازی کنم. با انگیزه زیادی تمرین می‌کردم که همه شاهد بودند ولی الان دیگر نمی‌توان کاری کرد غیر از اینکه باز هم منتظر بمانم و با اقدامات پزشکی که انجام می‌شود این مشکل را پشت سر بگذارم. سعی می‌کنم خودم را حسابی قوی کنم و برگردم، البته مصدومیت هم خبر نمی‌کند. تا جایی که می‌دانم عمران‌زاده هم شرایط مشابهی داشته است.

دغاغله درباره عدم حضور در تمرینات گفت: این اتفاق خیلی ناراحت کننده بود. از کادر فنی اجازه گرفتم تا چند روزی به خوزستان بیایم. یکشنبه یا دوشنبه به تهران بر می‌گردم. فعلا که باید فیزیوتراپی و اقدامات درمانی دیگر را انجام بدهم. البته خدا را شکر که دیگر بچه‌های مصدوم یکی یکی رو به راه شده‌اند و می‌توانند به تیم برگردند و کمک کنند. امیدوارم این دوره سخت برای من هم هر چه زودتر تمام شود.

کد خبر 2365151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha