۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۴۳

وکیلی تاکید کرد:

ضرورت استفاده از پتانسیل های موجود استان سمنان در بخش صنعت و معدن

ضرورت استفاده از پتانسیل های موجود استان سمنان در بخش صنعت و معدن

سمنان – خبرگزاری مهر: استاندار سمنان بر ضرورت استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استان در بخش صنعت و معدن تاکید کرد و گفت: شرکت کومش گستر از ظرفیت ها و توانمندی های مختلف استان بهره بگیرد و در اجرای طرحها و پروژه ها مشارکت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد وکیلی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با اعضای هیئت مدیره شرکت کومش گستر استان سمنان در محل استانداری، بر ایجاد اعتماد عمومی مردم برای ادامه فعالیت های این شرکت تاکید کرد و افزود: اطمینان و اعتمادی که مردم و سهامداران برای این شرکت ایجاد شده نباید خدشه وارد شود و همه باید کمک کنند با همدلی و همراهی مسائل و مشکلات شرکت برطرف شود.

وی بر تلاش بیشتر اعضای هیئت مدیره برای استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استان سمنان تاکید کرد و افزود: شرکت کومش گستر باید به عنوان یک شرکت تاثیرگذار و مهم در طرحها و پروژه های بزرگ استان مشارکت و همراهی داشته باشد و بتواند مددکار و کارگشای خوبی در اجرای پروژه های نیمه تمام در استان باشد.

استاندار سمنان همچنین برای موفقیت در کارها، ایجاد اعتماد به نفس در کارها و استفاده از نظرات کارشناسی، ریسک پذیری، شناسایی نقاط مثبت و منفی عملکرد و بالا بردن ظرفیت عملکردی شرکت را مهم برشمرد.

وکیلی، وجود ظرفیت 12 میلیونی تهران بزرگ را برای استان مهم برشمرد و افزود: محصولات مهم و تولیدات کشاورزی و منابع معدنی خوبی در استان موجود است که نیاز است از این امکانات برای صادرات و رشد منطقه استفاده شود.

وی همچنین خدمت به مردم را یک فرصت برشمرد که از سوی خداوند به انسانها داده شده است و بر استفاده از این فرصت برای خدمتگزاری به مردم تاکید کرد.

در این جلسه همچنین شامیری مدیر عامل شرکت کومش گستر استان سمنان گزارشی از وضعیت این شرکت ارائه کرد و خواستار مساعدت و کمک مسئولان برای حل مشکلات این شرکت در راستای پویا شدن فعالیت آن شد.

کد خبر 2367238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha